Työkaverini aiheutti minulle noin kahden viikon masennusjakson törkeällä käytöksellään. Näin jälkeenpäin ajatellen, olisiko pitänyt heti mennä lääkäriin, hakemaan lääkärintodistus aiheutetusta vammasta. Olin selkeästi masentunut, toki kävin työssä, mutta ihan vajaa teholla. Mielestäni masennuksen aiheuttaminen on pahoinpitely, siinä missä nyrkillä naamaan lyöntikin.
Henkisen sairauden aiheuttaminen
7
311
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Ei kannata uhriutua. Hanki terapiaa ja selvitä, miksi reagoit noin.
- Anonyymi
Ei se ollut uhriutumista. Olen herkkä sielu, enkä voi sille mitään. Tämän pahoinpitelijän pitäisi mennä terapiaan, on aiheuttanut muillekin vammoja törkeällä toiminnalla. Yksi soitto vielä työsuojeluvaltuutetulle, ja tämän törkykasan työ voi loppua.
- Anonyymi
Kyllä näitä "kapija"työpaikoilla löytyy.
Tuttua touhua.
Anna takaisin samalla mitalla.- Anonyymi
"kapoja"
- Anonyymi
Sama kuin syyttäisit jotakuta noituudesta.
Mutta tottakai voi aiheuttaa toiselle pahaa oloa... Syytenimike vaan ei voi olla pahoinpitely. Esimerkiksi kunnianloukkaus voi tulla kyseeseen sen mukaan, mitä hän sanoi sinulle?- Anonyymi
Joo, kuten esimerkistä näkyy, niin aivan metsässä. Rikoslaki 21 luku 5 § (21.4.1995/578)
Pahoinpitely
Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä...
Sellaisen paperin saaminen, millä menestyy oikeudessa voi olla vaikeaa.
- Anonyymi
Manipuloivat narsistipsykopaatit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239