Kenelläkään kokeneella mäkikuisman käyttäjällä täällä exactia tietoa siitä paljon sitä pitäis sit laittaa oikein? Itse käytän nykyään kork 1 teelusikallisen päivässä tai vähemmän (olen taukojakin pitänyt käyttämisestä), joskus käytin 2-3 mutta tuntui jotenkin liialta. Laitan siis mäkikuismaa teepallaoon.
Ja vielä kyssäri: Onko oikeasti niin että niitä mäkikuisman tippoja ei myydä enää missään?
Mäkikuisma...
5
151
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa sanoa vastausta kysymykseesi. Haluaisin tietää aiheeseen liittyen että voinko vaihtaa voxran mäkikuismaan?
- Anonyymi
Valmista hasis öljyä,päräyttävä vaikutus on taattu
- Anonyymi
Mäkikuisman kanssa on oltava varovainen jos syö jotakin psyyken lääkettä, masennuslääkettä tms.
Niitä ei suositella käytettäviksi samanaikaisesti. Lääkkeiden pakkausselosteissakin mäkikuismasta joskus varoitellaan.- Anonyymi
Joo, siis mäkikuisma on minun ainoa depressio lääke, mutta kysyn siks koska en oo tottunut käyttämään teepallos tätä kyseistä luonnon yrttiä ja niinku aloituksessa kerroin, niin tosiaankin ennen yrttien käyttöä käytin pitkään sitä pipetistä mutta myös itseasiassa kapseleina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, siis mäkikuisma on minun ainoa depressio lääke, mutta kysyn siks koska en oo tottunut käyttämään teepallos tätä kyseistä luonnon yrttiä ja niinku aloituksessa kerroin, niin tosiaankin ennen yrttien käyttöä käytin pitkään sitä pipetistä mutta myös itseasiassa kapseleina!
Ja tällä: "ennen yrttien käyttöä" tarkoitin oikeasti: "ennen kun käytin sitä yrttinä teepallossa" Pikku ajatusvirhe! XD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076