37 vuotias vaimoni, kokoluokassa xs, siis pieni ja sievä kaikella tapaa, tapasi tuollaisen melkein kokoisensa nuorukaisen, siis alle 160 cm ja alle 50 kg. Olemme aikaisemmin harrastaneet noita kaikensorttisia "pöyriä". Sinänsä nuo ryhmäjutut ovat tuttuja.
Ensin minulle näytettiin valokuvaa, vaatteet päällä. No minusta ihan ok. tyyppi, tuunattu USA auto ja ajokortti. Juttelin puolituntia hänen kanssaan puhelimessa, vaikutti hiukan hiljaiselta, mutta tosi fiksulta. Vaimo on aina, siis melko varmasti... vaatinut minulta hyväksymisen seksin harrastamiseen jonkun vieraan kanssa. Yleensä se on tapahtunut jossakin clubilla tai muissä vastaavissa paikoissa.
Nyt hän kuitenkin olisi tuonut tuon kaverin kotiimme. Minä myönnyin, mutta ehdotin kuitenkin menemistä kesämökillemme. Tämä sopi vaimolle. Kännykällä kesämökki lämpiämään ja viikon päästä sitten sinne.
Tuo Lauantai-ilta koitti ja kundi saapui wee kasin jyrinän saattelemana sovittuun aikaan. Oli vaihtamassa auton renkaita ja kaveri nousi autosta ja otti haskat takapoksista ja tuli auttamaan. Otteista päätellen automies. Juttelimme niitä näitä autoista. Vaimo huusi, että saunakin on lämmin. Menimme siis saunaan.
Kaveria kutsuttiin "Iso-Arskaksi", näin vaimo kertoi. Kovin ei tuo kuvaus sopinut pojan olemukseen. Saunassa selvisi syy tuohon lisänimeen. Kyllä kaverilla oli melkoinen heppi noin syrjäsilmällä arvioituna. Onks tää juttu nyt sulle ok ? Kysyi Arska. Minä nauroin ja nyökkäsin. Ja Arska jatkoi, jotenkin ei kiinnostaisi joutua sun kokoisen bodarin väkivallan kohteeksi.
Istuimme terassilla, kun vaimo pyysi tulemaan sisälle. Lokakuun ilta oli kylmä ja vaimon kehotuksesta siirryimme sisätiloihin. Vaimo oli laittautunut sillä välin tuollaisen aikuisviidenäyttelijän asuun. Ja kopotteli korkkareissa makuuhuoneeseen. Saaks mun mies katsella, niinkuin sovittiin, varmisti vaimo. Vastaukseksi tuli nyökkäys.
Vaimo meni selälleen vuoteelle ja Arska heitti pyyhkeen tuolille. Ihan täysi stondis, kullin pää osoitti melkein suoraan ylöspäin ja... se oli iso. Todella iso ja koko korostui vielä miehen hoikassa olemuksessa.
Vaimo levitti säärensä ja Arska nousi ns. pukille. Ei meinannut ekalla yrittämällä upota tuo mahtava mela, no ehkä meni liian huvittelureiän alareunaan. Vaimo ohjasi vädellään sanoen samalla, että tee se varovasti. Ja Arska totteli. Parikymmentä työntöä aivan huulilla, hyvää vartta jäi ainakin 10 cm käyttämättä.
Vaimo otti kaveria pakaroista kiinni, pienistä pakaroista, jotka sopivat mekein vaimon käsiin ja puristeli ja painoi itseään vasten. Taatusti oli pohjakosketus, kuulin tuon vaimon huokauksesta. Vaimo huokaisi syvään ja vartalo jännittyi kaarelle. Tule vaan sisälle, sanoi vaimo. Poika lisäsi tahtia ja laski sperman sisään.
Kyllä se vain niin on , että koolla on vaikutusta, tuumasin. Tuossa touhussa ei kauaa sukat kuluneet. Tosin pienen kuivattelun jälkeen oli vielä santsikierros. Eikä sekään kestänyt kuin television mainoskatkon verran. Olin siirtynyt toiseen huoneeseen katsomaan televisiota.
Seksi-ilottelijat tulivat myös olkkarin puolelle. Arska oli etsinyt pyyhkeen ja kysyi voisiko menna vielä suihkuun. Vaimo tuli viereeni soffalle ja sanoi koeta ja ohjasi käteni no sinne. Nahkasoffalle valui lemmenlientä. Olisiko myöhemmin minun vuoroni ?
Vaimon toyboy
Anonyymi-ap
0
1450
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883