Vai että pitäisi miehen olla feministi ja tukahduttaa oman sukupuolensa merkit?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010862430.html
En ihmettele ettei nykyisin enää miehenkään kannata etsiä vakavaa suhdetta naisen kanssa. Sukupuoliroolit ollaan mylläämässä sekaisin. Nykyaikana kaikki on haluttu viedä sekaisin ja kasvattaa nuoret kieroon. Naiset ovat nykyisin vihaisia, kylmiä, itsekkäitä ja päällepäsmäreitä. Miehet ovat lannistettuja ja moni ei enää jaksa etsiä naiskaveria koska feminismi on aivopessyt naiset. Lähisukulaiseni parisuhde on juuri tuollainen: avioliitto, nainen äksy päällepäsmäri, uranainen, johtajan titteli duunissa, pakottaa sukulaismiehen tekemään suurimman osan kotitöistä vaikka tälläkin on stressaava työ. Lasten menot on pakko-ohjelmoitu ja kasvatus on ns. luonnotonta ja perustuu somen ja blogistiterapeuttien ohjeisiin, lapsilla päivät täynnä harrastuksia joihin mies kuskaa otsa hiessä. Vaimo tiuskii ja komentelee jatkuvasti, ilmapiiri siellä kyläillessä kireä. Vaimo kyttää myös miehen syömistä eikä anna syödä tarpeeksi edes ruokaa! Mies joutuu sitten töissä ollessaan syömään lounaalla runsaasti ylimääräistä että pärjää illan. Olen miettinyt että olisipa sukulaismies tiennyt ajoissa mihin liisteriin itsensä laittoi ja otti vielä ison talolainan, huh.
Kuka nykymies enää jaksaa etsiä naista, kun tällainen 4B-liike on vahvana?
22
380
Vastaukset
Minä jaksan! Alle 25v kaunottarista vain harva on ehditty aivopesemän, eivtä ole vielä katkeroituneet. Ostin vastikään Amazonista 12 kpl kukkamaljakkoakin että voin viedä kaunottarille kukkia. Yhden olen käyttänyt, hylky tuli, mutta niin suloisesti että silmäkulmahikeä pukkaa vieläkin toisinaan.
- Anonyymi
Heh, joo, se ei vaan koske 60 kg 160 cm nettimiljardöörejä. Ajat muuttuu, naiset ei.
- Anonyymi
Miehet ovat aina olleet "vihaisia, kylmiä, itsekkäitä ja päällepäsmäreitä".
Se on tasa-arvo nykyään kato.
Kohta naiset käy armeijan ja miehet synnyttää p*rse ruvella ja peräsuoli pitkällä. - Anonyymi
Aika rankka yleistys, joka ei edes pidä paikkaansa. Oma poikani on parikymppinen, ja on ollut silmiä avaavaa seurata sen ikäisten parisuhdekuvioita. Monet naiset seuraavat kaikenlaisia tiktokkaajia ja muita sometähtösiä ja luulevat, että sieltä saatuja ohjeita seuraamalla tullaan naiseksi, jonka jokainen mies haluaa ja jonka ei tarvitse tyytyä kuin parhaaseen. Suuri osa miehistä taas sekä nauraa tuolle kuvitelmalle, että pysyy niistä naisista kaukana. Ei tarvitse olla kummoinen ennustaja tietääkseen, ketkä ovat joidenkin vuosien päästä katkeria ja yksin.
Osa miehistäkin on aika pihalla. Osa ei selviä tytöille räätälöidystä peruskoulusta kunnialla, vaan syrjäytyvät ja jäävät yksin kuuntelemaan julkista keskustelua siitä, miten miehet ovat syyllisiä kaikkeen. Tuskin siinä on isoja kiinnostuksia lähteä rakentamaan omaa elämää, saati parisuhdetta. - Anonyymi
Jaa-a. En minä ainakaan kaipaa mieheltä feminismiä, siinä mielessä miten itse tuon sanan koen. Tiedän kyllä, että moni feministiksi mieltävä ajattelee tuon sana loivemmin ja liudennetummin kuin minä. Sen sijaan odotan mieheltä ehdottomasti tasa-arvoista ajattelua, sitä että hän kohtelee ja ajattelee minua ensisijaisesti ihmisenä ja hyväksyy ihmiselle samat asiat ja saman käytöksen, oli hän mitä sukupuolta tahansa. Jollei, niin mitään sen lähempää kanssakäymistä on turhaa edes kokeilla. Ei tule onnistumaan, vaan tulee kaatumaan jo alkuunsa.
- Anonyymi
Ai niin ja olen ajatellut nämä asiat täysin samalla tavalla jo muksuna. Siitä lähtien kuin muistan, niin mua on vituttanut se, jos joku on suhtautunut minuun ensisijaisesti sukupuoleni edustajana. Ei siinä mielessä, että näkisin tarvetta alkaa siitä sanomaan, räyhäämään tai kiukuttelemaan. Siirrän tuollaiset ihmiset ulkokehälle ja pysyttelen mahdollisuuksien mukaan poissa heidän seurastaan. Jos seuraa ei voi välttää, niin käytökseni on viileän kohteliasta ja sopivan etäisyyden pitävää.
- Anonyymi
Hohhoijakkaa. Joo ei mikään ihne, että naista on vaikea löytää. En mäkään jaksaisi paria minuuttia kauempaa kuunnella henkilöä, joka ajattelee naisista (ja sukupuolirooleista) noin. Pienukin haisua tuollaista ajatusmaailmaa, niin jokainen järkevä ja tasapainoisen yksilö toteaa, ettei kannata, tyypillä on ihan liikaa painolastia mukanaan.
- Anonyymi
Tiedätkö sinä edes, että mitä feminismi tarkoittaa? Feminismi ajaa sukupuolten väliseen tasa-arvoon. On fakta, että miehet ovat vielä tänä päivänäkin paremmassa asemassa tietyissä asioissa kuin naiset. Kyllä feminismi pyrkii tasa-arvoon myös miestenkin näkökulmasta, niin en ymmärrä mikä tässä on huono asia?
- Anonyymi
Jos feminismi ajaa sukupuolten väliseen tasa-arvoon (hauskasti ilmaistu muuten), niin millä tavoin se on pyrkinyt esimerkiksi parantamaan poikien asemaa koulussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos feminismi ajaa sukupuolten väliseen tasa-arvoon (hauskasti ilmaistu muuten), niin millä tavoin se on pyrkinyt esimerkiksi parantamaan poikien asemaa koulussa?
Tilastokeskuksen mukaan vuonna 2023 mm. peruskoulun oppilaista joka neljäs sai tehostettua tai erityistä tukea.
https://stat.fi/julkaisu/cln0eg9gfoaai0cut0zyvjce5
"Tehostetun tuen oppilaista poikia oli 61 % ja tyttöjä 39 %. Erityistä tukea saaneista poikia oli 69 % ja tyttöjä 31 %."
"Varhaiskasvatuksen yhteydessä annattavassa esiopetuksessa 14 % oppilaista sai tehostettua tai erityistä tukea. Poikia oli heistä 71 % ja tyttöjä 29 %."
Liki jokaisessa Suomen kunnassa pojille tehdään huomattavasti tyttöjä useammin tehostetun tai erityisen tuen päätös. Osassa kunnista jopa puolet peruskoulua käyvistä pojista sai vuonna 2023 joko tehostettua tai erityistä oppimisen tukea.
Kuulostaako tasa-arvoiselta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilastokeskuksen mukaan vuonna 2023 mm. peruskoulun oppilaista joka neljäs sai tehostettua tai erityistä tukea.
https://stat.fi/julkaisu/cln0eg9gfoaai0cut0zyvjce5
"Tehostetun tuen oppilaista poikia oli 61 % ja tyttöjä 39 %. Erityistä tukea saaneista poikia oli 69 % ja tyttöjä 31 %."
"Varhaiskasvatuksen yhteydessä annattavassa esiopetuksessa 14 % oppilaista sai tehostettua tai erityistä tukea. Poikia oli heistä 71 % ja tyttöjä 29 %."
Liki jokaisessa Suomen kunnassa pojille tehdään huomattavasti tyttöjä useammin tehostetun tai erityisen tuen päätös. Osassa kunnista jopa puolet peruskoulua käyvistä pojista sai vuonna 2023 joko tehostettua tai erityistä oppimisen tukea.
Kuulostaako tasa-arvoiselta?Ei kuulosta. Poikia ei huomioida, paitsi jos eivät sopeudu heille vieraaseen toimintamallin, niin heidät huomioidaan ongelmana. Mutta mikä se feminismin ansio poikien aseman parantamiseksi olikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta. Poikia ei huomioida, paitsi jos eivät sopeudu heille vieraaseen toimintamallin, niin heidät huomioidaan ongelmana. Mutta mikä se feminismin ansio poikien aseman parantamiseksi olikaan?
Siis mielestäsi poikia ei huomioida/tueta, vaikka tutkimusten mukaan tuetaan, koulujärjestelmässä joka on alun perinkin suunniteltu pojille, sillä tytöt eivät ole saaneet historiassa likimainkaan yhtäläisiä mahdollisuuksia kouluttautua kuin pojat.
Loogisesti ajateltuna ainakin naiset ovat pyrkineet parantamaan poikien asemaa, sillä esityksen oppimisen tuesta tekee rehtori tai opettaja, ja edellisistä 77,7 % on naisia. Mikä se sovinismin ansio tyttöjen aseman parantamiseksi olikaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mielestäsi poikia ei huomioida/tueta, vaikka tutkimusten mukaan tuetaan, koulujärjestelmässä joka on alun perinkin suunniteltu pojille, sillä tytöt eivät ole saaneet historiassa likimainkaan yhtäläisiä mahdollisuuksia kouluttautua kuin pojat.
Loogisesti ajateltuna ainakin naiset ovat pyrkineet parantamaan poikien asemaa, sillä esityksen oppimisen tuesta tekee rehtori tai opettaja, ja edellisistä 77,7 % on naisia. Mikä se sovinismin ansio tyttöjen aseman parantamiseksi olikaan?Siis mielestäni koululaitoksessa on rakenteellinen ongelma, josta pojat kärsivät. Tilannetta ei edes yritetä korjata, vaan poikiin suhtaudutaan ongelmana. Voi olla, että tuo 77,7% osaltaan selittää, miksi pojat ovat koululaitoksen silmissä lähinnä ongelma. Mutta mikä se feminismin ansio poikien aseman parantamiseksi olikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mielestäni koululaitoksessa on rakenteellinen ongelma, josta pojat kärsivät. Tilannetta ei edes yritetä korjata, vaan poikiin suhtaudutaan ongelmana. Voi olla, että tuo 77,7% osaltaan selittää, miksi pojat ovat koululaitoksen silmissä lähinnä ongelma. Mutta mikä se feminismin ansio poikien aseman parantamiseksi olikaan?
Miten koululaitoksessa, jonka ovat alun alkaen kehittäneet miehet, voi olla rakenteellinen ongelma josta nimenomaan pojat, mutta eivät tytöt, kärsivät?
Anna lähdeviite sille, että joku kokee pojat ongelmana, selvitys mainitsemastasi koululaitoksen rakenteellisesta ongelmasta, sekä tutkimusnäyttö sille, miksi miehet eivät vastaavassa määrin kuin naiset hakeudu opettajan yms. ammattiin, esim. kouluttaudu kasvatustieteen maisteriksi.
Feminismin ansio poikien aseman parantamiseksi on mm. tyttöjen kouluttautuminen nykyään työtehtäviin joihin pojat eivät halua kouluttautua, vrt. edellinen kappale. Mutta mikä se sovinismin ansio tyttöjen aseman parantamiseksi olikaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten koululaitoksessa, jonka ovat alun alkaen kehittäneet miehet, voi olla rakenteellinen ongelma josta nimenomaan pojat, mutta eivät tytöt, kärsivät?
Anna lähdeviite sille, että joku kokee pojat ongelmana, selvitys mainitsemastasi koululaitoksen rakenteellisesta ongelmasta, sekä tutkimusnäyttö sille, miksi miehet eivät vastaavassa määrin kuin naiset hakeudu opettajan yms. ammattiin, esim. kouluttaudu kasvatustieteen maisteriksi.
Feminismin ansio poikien aseman parantamiseksi on mm. tyttöjen kouluttautuminen nykyään työtehtäviin joihin pojat eivät halua kouluttautua, vrt. edellinen kappale. Mutta mikä se sovinismin ansio tyttöjen aseman parantamiseksi olikaan?Et siis tiedä aiheesta mitään? Se ei haittaa, koska tietoa on helposti ja nopeasti saatavana. Ei tarvitse kuin googlata "koululaitos pojat" ja aloittaa oppiminen. Tässä muutama linkki, joilla pääset hyvin alkuun.
https://yle.fi/a/3-12502405
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/03d01bea-d7b8-4a1a-a8c5-cd2f327d985b
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomalaisrehtori-paljastaa-tasta-syysta-tytot-menestyvat-koulussa-poikia-paremmin/6696452
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009743899.html
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010810573.html
Sinulla onkin sitten valinnan paikka. Lähdetkö avoimin mielin oppimaan, vai lähdetkö etsimään edes jotakin jolla kiistää suunnilleen kaikkien muiden tiedossa oleva asiantila.
En tiedä sovinismin ansiosta tyttöjen asemaan yhtään mitään, enkä tiedä, miksi minun pitäisi. Ottaen huomioon tyttöjen erinomaisen aseman koululaitoksessa se ansio ei voi olla ainakaan kovin negatiivinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis tiedä aiheesta mitään? Se ei haittaa, koska tietoa on helposti ja nopeasti saatavana. Ei tarvitse kuin googlata "koululaitos pojat" ja aloittaa oppiminen. Tässä muutama linkki, joilla pääset hyvin alkuun.
https://yle.fi/a/3-12502405
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/03d01bea-d7b8-4a1a-a8c5-cd2f327d985b
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomalaisrehtori-paljastaa-tasta-syysta-tytot-menestyvat-koulussa-poikia-paremmin/6696452
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009743899.html
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010810573.html
Sinulla onkin sitten valinnan paikka. Lähdetkö avoimin mielin oppimaan, vai lähdetkö etsimään edes jotakin jolla kiistää suunnilleen kaikkien muiden tiedossa oleva asiantila.
En tiedä sovinismin ansiosta tyttöjen asemaan yhtään mitään, enkä tiedä, miksi minun pitäisi. Ottaen huomioon tyttöjen erinomaisen aseman koululaitoksessa se ansio ei voi olla ainakaan kovin negatiivinen.Iltapulut eivät ole varteenotettavia lähteitä. Ole hyvä ja anna alkuperäiset tieteelliseen tutkimusnäyttöön perustuvat lähteet, sekä referoi se, mitä haluat sanoa. Jos et, on selvää ettet edes ymmärrä mistä keskustellaan.
Säälittävää lesoamista sinulta, kuten aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltapulut eivät ole varteenotettavia lähteitä. Ole hyvä ja anna alkuperäiset tieteelliseen tutkimusnäyttöön perustuvat lähteet, sekä referoi se, mitä haluat sanoa. Jos et, on selvää ettet edes ymmärrä mistä keskustellaan.
Säälittävää lesoamista sinulta, kuten aina.Lähteitä on muitakin kuin iltapuluja, kuten hyvin tiedät, mutta nyt näköjään iski kieltoreaktio kun huomasit, että asia on toisin kuin toivoit. Oletko sitä mieltä, että Li Andersson oli väärässä tehdessään tilanteesta arvion opetusministerinä ollessaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähteitä on muitakin kuin iltapuluja, kuten hyvin tiedät, mutta nyt näköjään iski kieltoreaktio kun huomasit, että asia on toisin kuin toivoit. Oletko sitä mieltä, että Li Andersson oli väärässä tehdessään tilanteesta arvion opetusministerinä ollessaan?
En edes vilkaissut linkkejäsi, vaan odotan että kerrot asiasi omin sanoin, kuten asiaan kuuluu. Saatan avata asialliset linkit, mutten ilman selvitystä näiden sisällöstä.
Vaadit itse muita etsimään sinulle tiedon valmiiksi pureskeltuna, joten saat luvan myös itse vastata kysymyksiin. Sinä itse. Ei valtamedia (journalisteistakin muuten valtaosa on naisia). Ymmärrettävää toki on, mikäli et tähän kykene. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes vilkaissut linkkejäsi, vaan odotan että kerrot asiasi omin sanoin, kuten asiaan kuuluu. Saatan avata asialliset linkit, mutten ilman selvitystä näiden sisällöstä.
Vaadit itse muita etsimään sinulle tiedon valmiiksi pureskeltuna, joten saat luvan myös itse vastata kysymyksiin. Sinä itse. Ei valtamedia (journalisteistakin muuten valtaosa on naisia). Ymmärrettävää toki on, mikäli et tähän kykene.Et tietenkään vilkaissut kun tajusit, että asia on kuten olen sanonut ja toivoit sen olevan toisin. Heikkona luonteena pakenit totuutta. Oletko sitä mieltä, että Li Andersson oli väärässä tehdessään tilanteesta arvion opetusministerinä ollessaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tietenkään vilkaissut kun tajusit, että asia on kuten olen sanonut ja toivoit sen olevan toisin. Heikkona luonteena pakenit totuutta. Oletko sitä mieltä, että Li Andersson oli väärässä tehdessään tilanteesta arvion opetusministerinä ollessaan?
Et ole sanonut miten asia on, joten kukaan ei sen perusteella ole voinut tajuta yhtään mitään.
Koska sinulla ei ole aiheesta tietoa, eikä kapasiteettisi ei riitä älylliseen keskusteluun (mikä viittaa vahvasti siihen, että olisit aikanaan kansakoulussa tarvinnut mitä suurimmassa määrin tehostettua tai erityistä oppimisen tukea) on tämä tyhjän jankkaus täysin turhaa.
Lisäksi olet trolli, joten evvk. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole sanonut miten asia on, joten kukaan ei sen perusteella ole voinut tajuta yhtään mitään.
Koska sinulla ei ole aiheesta tietoa, eikä kapasiteettisi ei riitä älylliseen keskusteluun (mikä viittaa vahvasti siihen, että olisit aikanaan kansakoulussa tarvinnut mitä suurimmassa määrin tehostettua tai erityistä oppimisen tukea) on tämä tyhjän jankkaus täysin turhaa.
Lisäksi olet trolli, joten evvk.Olen sanonut, mutta olet nyt tilanteessa, jossa et kestä totuutta, joten yrität vain paeta sitä. Juokse vaan, ei se totuus siitä mihinkään muutu. Tietoa on paljon tarjolla, mutta pelkäät lukea sitä. Näköjään et pysty enää muuhun kuin kömpelöihin henkilökohtaisuuksiin. Miksi kummassa feministeille naureskellaan niin usein?
- Anonyymi
Kaikki merkit uusiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728