Hei! Olen 26 vuotias mies en ole vielä saanut panoa tai kukaan ei ole ottanut suihin jos täältä löytyy 19-29 vuotiaita Uudestakaupungista tai vakka Suomesta niin jos sua minä kiinnostaa anna yhteistietosi
T: 26v mies
Suihin Otto
Anonyymi-ap
5
191
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en pidä itseäni minään erikoisena, mutta sain ikäiseltäni naiselta ehdotuksen 20v iässä. Mihin ja miksi se päätyi niinkuin päätyi on eri asia. Jos juttu menee lähemmäs 30v ikää niin se on menetetty peli.
- Anonyymi
Minä olen kuusikymmentä vuotta vanha mies eikä kukaan nainen ole ottanut suihin tähän mennessä. Itse olen antanut useita useita satoja kertoja suuseksiä naiselle, itse asiassa elämäni aikana kahdelle. En myöskään nykyisessä parisuhteessa ole saanut suuseksiä. Kyllä näin tulee toimeen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992