Lahkolaiset korvaavat sanan totuuden villitsevillä hengillä ja niiden antamilla ihanilla tuntemuksilla.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
Lahkoissa tarjotaan hurmoskokemuksia
8
213
Vastaukset
Putin on kastettu ja elävässä uskossa.
😀😀😀😀😀😀- Anonyymi
Helluntailaisuudesta irti päässyt mies perusti Uskontojen Uhrien palvelun.
- Anonyymi
helluntailainen sitä "elävää uskoa" vaatii ja myös MITTAA !
- Anonyymi
Lahkolaiset ovat käännynnäisiä ja tulevat lahkolle kuuliaisiksi, seuraavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.- Anonyymi
Ei ne lahkot ole sen kummempia, kuin kristinuskon harhaisetkaan, molemmista kannattaa pysytellä erossa. Kyllä se "lääkärilehti" juttusi on nähty sata kertaa, joten voit sillä vaikka pyyhkiä p.......
- Anonyymi
Ei tosiaan haittaa mitään, kunhan vain ei kannata kansamurhaa eikä pidä sitä hyvänä juttuna, joka täytyy vain tehdä.
Muutoin on turha vikistä ja inistä.- Anonyymi
Kenian pastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan, koska heidät pitäisi kohtapuoliin temmata taivaaseen.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa.
- Anonyymi
Pieniä lukuja vielä kun kymmeniä tuhansia siviilejä saatu hengiltä ja sille vielä annetaan raamatullinen siunaus. Omin päin kuolema ei silloin voi mitenkään haitata mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254