Taas tuli todistettua, että pmv miehillä on nupissa jotain vikaa? Ajelin just äsken kylällä pmv perässä ja alaympyrästä käännyttiin ruotasella menevälle tielle ni pmv mies sai jonku kohtauksen ja paino tallan pohjaan, että musta savu tuprus piti ihan köhiä autossa kun niin sakee savu, Tikkala mäellä varmaan 100 lasissa. Kyllä hallituksen pitäs hyt jotain tehä, ottaa kaikilta pmv miehiltä ajokortti joulun ajaksi pois että sais tavalliset ihmiset rauhassa ajella ja käydä turvallisesti ostoksilla.
Pemarimiehet.
33
740
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan "natiseja" 😡
- Anonyymi
Oisko näitä nistejä. Vai joko on autotkin narkattu, uskoisin. Luuserikerho
- Anonyymi
27 - tie on solkenaan näitä, lisäksi volvoromuja mukana.
Rattiraivo on jokapäiväistä näillä tienoilla.
Nämä voi kuvata ja poliisille sopivasti näyttö.
Julkinen ja yleinen tie, ei estä kuvaamista.
Kotipiha eri juttu, se on rikos jos asukkaita kuvataan, tätä tapahtui. - Anonyymi
Mitä noista muiden ajeluista.
Pitää vaan omasta ratista kiinni.
Liikenteessä aina löytyy sanomista, kun vetää riman tarpeeksi alas. - Anonyymi
Pemarin pienin varaosa on kuskinaivot...
- Anonyymi
Totta. Hi hi
- Anonyymi
Aivojen tilalla on kasa 💩
- Anonyymi
Pemarimiehet on kunnon miehiä, ne menee tarvittaessa ohi eivätkä jää takapuskuriin roikkumaan.
Tämän ketjun vastaajat ovat varmaan puskurissaroikkujia, jotka ei uskalla ohittaa, ja roikkuvat, vaikka nostaa ajonopeuden kuinka korkeaksi hyvänsä.- Anonyymi
Siinäpä pieni Isis - mies vauhdissa, näitä peniksen jatkopoikia riittää.
- Anonyymi
Kunnon bemarimiehiltä usein unohtuu takapuskurit ojiin ja itse romuläjä koivun ympärille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä pieni Isis - mies vauhdissa, näitä peniksen jatkopoikia riittää.
Siinä mielikuvitus on valloillaan.
Yritä polo ( päljä) rauhoittua.
Ei minulla bemaria, eikä tule olemaan, vikaherkkä kapistus.
Vanha tojota, luotettava menopeli..
Mitä polo vielä keksit.
Eihän sille mitään mahda, kun sulla päässä viiraa. - Anonyymi
Öljyvana valuu perässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon bemarimiehiltä usein unohtuu takapuskurit ojiin ja itse romuläjä koivun ympärille.
Aivotoiminta tökkii näillä minä, minä miehentekeleillä.
Suuriäänisiä, tyhmiä reppapöksyjä suurin osa. Oman egon jatke, joka lässähtää sinne punttiin, yököttäviä rehentelijöitä, näitä näyttää riittävän.
Yleensä suurin osa lopulta, jossain kuusen juurella tai ojan pohjalla kumollaan.
Sääliksi ei käy.
- Anonyymi
Jos kylällä saa BMW mies kohtauksen niin se ei ole perässä ajan vika.
- Anonyymi
Köpsin miehet rules!
- Anonyymi
BMW,HIV,KOKAIINI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BMW,HIV,KOKAIINI.
TEMU " lla on myynisssä värikkään näkönen kissa. ( lyömättömät hinnat )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TEMU " lla on myynisssä värikkään näkönen kissa. ( lyömättömät hinnat )
Se on puinenpalapeli . OSTA,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BMW,HIV,KOKAIINI.
Skootterihemmo ilman rekisterinroa kuuluu tuohon samaan kastiin, ajelee Paavolantiellä, vaarallinen juro hemmo?
Näitä riittää joks kulkuneuvoon.
Varokaa.
- Anonyymi
Hotellinrannassa hopeinen ja musta farmari bmw lasit huurusssa mitä lie pojat touhus
- Anonyymi
Harjoittelivat poikien välistä kun armeija kutsuu.
- Anonyymi
Kaikilta PERSU miehiltä pitäisi ottaa ajokortit hyllylle pysyvästi, jos tekevät parannuksen ja luopuvat NatZiaatteestaan pysyvästi ja löytävät HERRAN johdatuksen,niin kortin voi palauttaa.🙏
- Anonyymi
Ja taas kerran hieno kommentti cescustan papistolta👍
- Anonyymi
Suuri pahkasika sanoo, muut kuin cepulit eivät tarvitse ajokorttia😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri pahkasika sanoo, muut kuin cepulit eivät tarvitse ajokorttia😇
Persuilla korttia ei ole. Ovat menettäneet kortin rattijuopomustuomion myötä.
- Anonyymi
Rastako?
- Anonyymi
Pitäähän sitä pientä munaa jollain tavoin kompensoida
- Anonyymi
Näköjään pitää, tänne anonyyminä vikisemällä. HANKKIKAA MUNAT VINKUJAT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanovat Orpon olevan munattoman, kun ei saa äärioikeistoa ojennukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanovat Orpon olevan munattoman, kun ei saa äärioikeistoa ojennukseen?
"äärioikeisto" 😁 ainoat kuriin laitettavat on vihervasemmiston terroristi natsit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kalikka älähtää johon koira kalahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano aika ja paikka saatanan joutilas?
- Anonyymi
Minä olen enemmän huolissani suomalaisen suuresta kateudesta ja toiseksi kirjoitustaidottomuudesta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707