Saatteko aviopuolisonne pieraisemaan, jos tökkäätte häntä nuppineulalla perseeseen?
Tarvitsen tietoa
12
1149
Vastaukset
- Anonyymi
En mutta penaalitapilla saan hänet pidättämään sitä tahtomattaan.
- Anonyymi
Käytämme aviopuolison kanssa tikkataulun nuolia kiihoittumiseen. Vuorotellen olemme maaleina, heitämme vuorotellen 3 x 5 tikan sarjoja toisiamme kiihottaen. Nautimme suunattomasti tällaisesta leikistä, peppumme on hieman arka maanantaiaamuisin kun istumme tuttuun toimistotuloliin työpaikalla. Viikonlopun iloittelu tuntuu torstai-iltaan saakka kunnes hernekeittopäivän päräyttelyt vievät viimeiset kivut maalitaulun kympistä.
- Anonyymi
Saan
- Anonyymi
Hyvin irtoo ilman nuppineulaa.
- Anonyymi
miksei ne kannuksen alaikästen nuorten pojankossien touhut ketäään kiinnosta siellä s marketin nurkan takana??
- Anonyymi
Et oo tikkaria yrittäny tarjota
- Anonyymi
onko setä kiukkunen ku ei saanu houkuteltua poikia autoonsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko setä kiukkunen ku ei saanu houkuteltua poikia autoonsa?
Rauhoitu poika ja muista ottaa lääkkeeksi.minä määrään nyt sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu poika ja muista ottaa lääkkeeksi.minä määrään nyt sinua
Setä ulisee. Ootko kotona tossun alla ja josaain pitää päästä komentamaan, mutta eisekää onnistu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setä ulisee. Ootko kotona tossun alla ja josaain pitää päästä komentamaan, mutta eisekää onnistu
rauhoitu poika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rauhoitu poika
Uu, setä yrittää kerätä miehisyyden rippeitä lattialta
- Anonyymi
Kyllä se pieree ilman nuppineulalla tökkimistäkin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 691230
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12861- 34836