Ensiksikin toimiiko WoW koneellani?
- 2700 xp
-1280 muistia
-Radeon 9600 XT 256 Mb
kysyn koska en itte tiiä näist oikee =).
toinen kysymys kuuluu peliin
onko pelissä lvl niikuin Diablossa ja saako siinä joitain erikois iskuja niinkuin diablossa??
Onko niin että peli on ilmainen ekan kuukauden ajan ja paljonko se sitten maksaa? kuukaudessa??
Mikä rotu on paras =)? Orc, undead, night elfet vai humanit?? tai kertokaa mielipiteenne.
KIITOS JO ETUKÄTEEN!
WoW apua
4
567
Vastaukset
- mmbfkf
levelit on ja kyllä pitäis sun koneella toimia ja sit ekan kuukauden jälkeen noin 12 € kuussa
mun lemppari on ainakin elvet ja humanit mut kaikki on hyviä Vai tarkoititko paras luokka? Suosittelisin vain hankkimaan sen luokan mikä kiinnostaa eniten.
Jos tahot nukettaa vihuja taka-alalta tehokkailla loitsuilla valitse mage tai warlock.
Tai jos haluat kesävyyttä ja tapella eturintamassa valitse warrior tai paladin (tosin paladin häviää warriorille tässä suhteessa).
Jos haluat toimia ryhmän parantajana ota pappi- Crith
Mun mielstä undeadit on paras rotu ton racial skillinsä takia(will of the forsaken)
ja siistein race/class on kyl undead rogue.
Mutta nää on vaan mun mielipiteitä.
Otat sen mikä itestä tuntuu hienoimmalta ja millä olis kiva pelata ;) - Goodhelm
On pakko mainita yöhaltijoiden rodullinen ability, eli tuo Shadowmeld, että paikallaan pystyy stealthaamaan itsensä. Riippumatta hahmoluokasta.
Night elf druidit rulettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358