Ne kehitysvammaiset jotka ei tee mitä muut ihmiset käskee ei tottele kieltoja niillä on Autismin ala profiili EDA /PDA
Ne kehitysvammaiset joilla on EDA /PDA ne ei ole ohjattavissa kuten ne ovat joilla ei ole EDA /PDA
Koska EDA /PDA PIIRTEITÄ OLEVIEN KEHITYSVAMMAISTEN TAI AUTISMI TAI ADHD IHMISILLÄ ON TÄRKEÄÄ SAADA PITÄÄ KONTROLLI OMISSA KÄSISSÄ TAI NE ALKAA KÄYTTÄÄ MANIPULOINTIA.
PDA PIIRTEITÄ OLEVA LIEVÄN ÄLYLLISEN KEHITYSVAMMAN SAANEEENA OLEVAN TIETÄÄ NE NAURAA JOS SAA KUULLA, ETTÄ JOKU IHMINEN KUOLEE NE IHMISET OVAT VAHINGON ILOISIA JOILLA ON PDA PIIRTEITÄ ÄLYLLISEN KEHITYSVAMMAN SAANEEENA NE EI OSAA AJATELLA TUNTEIDEN MUKAAN ASIOITA NE KÄSKYTTÄÄ YMPÄRILLÄ MUITA IHMISIÄ tekee asiat omasta puolesta
T. Henna Maria Espoosta
Kehitysvamma/Pda
8
212
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka sinä nauraisit kuullessasi jonkun ihmisen kuollessa ei tarkoita, että me muut kehitysvammaiset teemme niin.
- Anonyymi
Minun kohdallani on todettu Pda piirteitä
T. Henna Maria Koskela - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kohdallani on todettu Pda piirteitä
T. Henna Maria KoskelaEi hei kukaan jaksa täällä tota samaa jankkaamistasi päivästä toiseen. Vaikka olisi kuinka ahdh tms. Niin voisi vähän hillitä itteään, eikä spammaisi koko keskusteluhommaa täyteen tota samaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hei kukaan jaksa täällä tota samaa jankkaamistasi päivästä toiseen. Vaikka olisi kuinka ahdh tms. Niin voisi vähän hillitä itteään, eikä spammaisi koko keskusteluhommaa täyteen tota samaa
Niinpä,oli jo tiedossa..
- Anonyymi
Adhd, tai ahdh, ihan sama... Asiayhteys, niin tiedetään, mistä puhutaan
- Anonyymi
Mulla on todettu ADHD ja skitsofrenia, mutta omasta mielestä on kyllä enempikin ADD- ja Aspergerpiirteistöä ja lisäksi traumaoireistoa. Sekä sitä PDA:takin. PDA on kyllä hauska, kun sehän on melkein sanasta sanaan sama kuin aiemmin oli passiivisagressiivinen persoonallisuushäiriö, joka on nyt poistettu persoonallisuushäiriöiden tautiluokituksesta samoihin aikoihin, kun PDA on lisätty autisminkirjon häiriöihin.
PDA on erikoinen siellä autismin tautiluokituksessa, kun autismin ajatellaan olevan synnynnäistä, mutta PDA:n kohdalla puhutaan traumoista. Jospa autisti traumatisoituu sitten tietyistä asioista helpommin kuin muut ja saattaa reagoida PDA-tyyppisesti.
Olen varsin todennäköisesti autisti synnynnäisesti autisti, koska kuusihenkisestä lapsuudenperheestäni 4-5 on aspergertyyppisiä ja 1-2 voi pitää ns. neuronormaaleina.
Auktoriteettiongelmat, joita PDA-oireilu muistuttaa, on yleisiä myös alkoholistien lapsilla. Alkoholisoituminen on autistisilla ihmisillä yleisempää kuin neuronormaaleilla ja isäni on aslkoholisti, luultavasti myös asperger ja minä olen traumatisoitunut hänen käytöksestään varhaislapsuudessani ja kehittynyt PDA-tyypiksi.
Ei naurata jonkun kuoleminen. Empatiakykyni poikkeaa ainoastaan siinä, että tunnen empatiaa samalla tavalla kaikkia ihmisiä ja eläimiä, jopa puolielollisia olentoja kuten maisemaa kohtaan. Neuronormaalit tuntevat empatiaa enemmän perheenjäsentä tai korkeassa asemassa olevaa kohtaan kuin vierasta tai vähäosaista kohtaan. Siinä se ero on, kun puhutaan autistien puutteellisesta ampatiakyvystä; ei ymmärretä, että presidentillä on enemmän oikeuksia kuin kodittomalla. - Anonyymi
Jos ihmisellä on pda, hän pystyy kommunikoimaan, koska kämmentietokone :D lol
- Anonyymi
PDA/EDA – Äärimmäinen vaatimusten välttely
Äärimmäisessä vaatimussten välttelyssä (PDA/EDA) on kysymys monimutkaisesta ja vielä monin tavoin väärinymmärretystä autismikirjoon liittyvästä käyttäytymispiirteistöstä. Sen ydinpiirteisiin kuuluu tarve vastustaa pyyntöjä tai tavanomaisia arjen askareita. Vaatimusten välttämiseen liittyy vahvasti tarve kontrolliin.
Tuon on todennut Autismiliitto, että voi olla myös niillä joilla pelkkä Adhd älyllinen kehitysvamma.
Ne joilla Eda /pda piirteitä ne ei ole ohjattavissa eikä ne tee mitä muut ihmiset kieltää tai käskee.
Ne vastustaa kieltoja joilla on EDA /PDA JA ÄLYLLINEN KEHITYSVAMMAISUUS JA ADHD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106