OLen 55 v poikamies ja muutan koirani kanssa Suomussalmelle.
Minkälaisia palveluja on tarjolla koiralleni ja onko hyvät koirapuistot.
Hoeman haukkuherkkä ja saattaa puraista jjos pääsee lähelle esim postimiestä
Olen muuttamassa koirani kanssa Suomussalmelle
20
868
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä se hyvejjä tänne muuttaa…Hae virkeämpi kylä ja jossa positiivisemmat ihmiset…
- Anonyymi
Ilmoittele koska muuttokuorma tulee. Tulemma auttamaan kantamisessa.
- Anonyymi
Anttiko? Tuliko pänät?
- Anonyymi
Hörökorva-anttiko??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hörökorva-anttiko??
Muija heitti jätkän pihalle ryyppäämisen vuoksi.
- Anonyymi
Eihän siivousmies?
- Anonyymi
Tule ihmeessä, täällä saa apua myös oikeinkirjoituksen oppimiseen.
- Anonyymi
Pureeko postinaisiakin koirasi?
- Anonyymi
Olisiko kuiteskin itte Kimmo. Koirista puhelee, mutta tulee varmaan rouvineen lähelle rajaa.
- Anonyymi
Oikein kirotus on tärkeä asia
- Anonyymi
Oletko varma että koirasi haluaa tulla ja muuttaa mukanasi ?
- Anonyymi
Ime mun.aa
- Anonyymi
Just laasteja pyyhin suupielistä.
- Anonyymi
Toas on sama muuttaja kokeilemassa kepillä jeätä. Nyt oekein koeran kansa.
Liijan läpinäkyvie no sinun avaokset. Lopeta jo! - Anonyymi
En ole Antti eikä minulla ole hörökorvat
- Anonyymi
Palveluja koiralle.
- Anonyymi
Olisiko mahdollista saada vuokrattua omakotitalo
- Anonyymi
Ihan mahotonta
- Anonyymi
Liikuntapalveluita koiralle löytyy kun löysäät vain metsään porojen perään juoksemaan. Siitä sitten Manmanille jacutsiin lillumaan, hieronnat ja manikyyrit päälle. Illaksi koirapuistoon katselemaan kiimaisia tyttökoiria. Siellä voi isäntäkin lirkutella tyttökoirien taluttajille.
- Anonyymi
Voi koira parka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717