Osuvat sanat kyllä:
https://www.youtube.com/watch?v=KHLMtRaXJa0
ASD:sta tehty biisi
4
155
Vastaukset
- Anonyymi
ASD -nimimerkin takana tuskin on yksi ihminen. Veikkaan useampaa.
- Anonyymi
Ainakin Ex-Tissuttelija eli Tissu on yksi niistä, siitä olen sata varma. Kirjoitustyylit vaihtelee niin valtavasti ASD -nimimerkin alaisuudessa luotujen viestien välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Ex-Tissuttelija eli Tissu on yksi niistä, siitä olen sata varma. Kirjoitustyylit vaihtelee niin valtavasti ASD -nimimerkin alaisuudessa luotujen viestien välillä.
Voihan siis teoriassa ASD-nimimerkin takana olla vain yksi henkilö, jos otetaan ihmisen kolme vaihdetta syyniin:
-selvin päin
-Päihteiden vaikutuksen alaisena
-kovassa krapulassa
Yksittäisen tyypin ulosanti voi siis teoriassa vaikuttaa kolmelta eri henkilöltä, mutta silti itsekin veikkaisin, että useampi tyyppi.
- Anonyymi
Itseäni on jo pidemmän aikaa huvittanut matkalaukkusontiksen idea. Kun on tilannut jalkansa ja kätensä, mahtuu matkalaukkuun. Sontiksilla. On kaksi kiinnostavaa reiköäa, hampaaton suu ja peräaukko jota ukkomuehet saavat illanvietoissaan käyttää, ja sutenööri saa kätevän logistisesti siirrettyä "juhlakalun" takakontissa uuteen osoitteeseen. Matkalaukun sivuosaan mahtuu liukuvoide ja lämmittelytapit.
Onko tässä Suomen uusi vientituote maailmalle?
Asd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096