Itsemurhalla uhkailu?

Anonyymi-ap

Läheiseni monesti on uhannut tappaa itsensä. Olisi mahdollista tällä kerta kuolla. Hän sai syövän. Kas kummaa haluaakin olla elossa.

7

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli Miksi kyselet täällä?

• Anonyymi

Miksi olet täällä?

• Anonyymi

No ei kai se kelpaa jos syöpä tappaa, kun itse haluaa sen tehdä.

• Anonyymi

Kymmenen vuotta jauhanut sitä samaa. Vakava sairaus tuli niin ilmaisiin hoitihin mennään pää kolmannen jalkana. Uskottavuus kärsii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kymmenen vuotta jauhanut sitä samaa. Vakava sairaus tuli niin ilmaisiin hoitihin mennään pää kolmannen jalkana. Uskottavuus kärsii.

Sitä olen aina sanonut kun täällä näkee noita itsemurha kandisaatteja kirjoittelevan että nyt pian , ja miten teen jne se on usein sanan helinää huomion halua, eivät ota huomioon että netissä on monia surevia ihmisiä joilta on kuollut omainen, nämä vaan egoistisesti päästelee niitä itsemurha juttujaan. Voisivat soittaa auttavaan puhelimeen. Se kun täällä päästellään juttua, koska tietävät kuitenkin että kukaan ei netissä voi tehdä asialle mitään. Seuranta vois kääntää kaikki sellaiset viestit hätä palveluun laittaen IP osoitteen mukaan .

• Anonyymi

Isäni teki itsemurhan. Olin viisi vuotias. Sen seurauksena äitini sekosi . Huolehdin äidistäni. Pikkulapsen päässä ajattelin kuka minusta nyt huolehtii? Isäni ei uhkaillut teki sen. Olen kuoleman kanssa sujut en pelkää.

• Anonyymi

Jos ihminen uhkaa itsemurhalla, niin hän ei sitä tee. Jos ihminen on oikeasti sit taas sitä tekemästä, se tapahtuu kaikessa hiljaisuudessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe