Haluaisin ottaa tuntemattomilta suihin mutta on vaikea läytää halukkaita josko täältä löytäisi kiinostuneita
Suihinotto
12
834
Vastaukset
- Anonyymi
Nettistähän niitä saa. Ja kaikkihan on alussa tuntemattomia.
- Anonyymi
Mistä niitä saa täältä? Olen poika myös jos joku vanhempi (mielellään) haluaisi koittaa ja opettaa teinipoikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niitä saa täältä? Olen poika myös jos joku vanhempi (mielellään) haluaisi koittaa ja opettaa teinipoikaa.
Mee niuvanniemeen siellä spede antaa oppitunnin buaahaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettihän on paras tapa saada turvallista seksiä kun ihmisiin ei voi luottaa edes livessä. Sovi ja lupaudu asiaan netissä ja lunasta sitten hampaat irvessä.
Itse tutustuin yhteen naiseen netissä ja kesti kymmenen vuotta ennen tapaamista. Kaikista keskusteluista huolimatta emme koskeneet toisiimme. Mutta se kaveruus antoi paljon muuta myös seksuaalisesti
- Anonyymi
No jos on vaikea tuohon löytää halukkaita ni si et ole kehdannu keneltäkään vastaantulijalta kysyä
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Persujen puoluetoimistolta löytyy aina.
- Anonyymi
Haluan suuta , voisin myös antaa oon alasti kalu kovana.
- Anonyymi
Missä päin Suomea otat suihin
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022