Juhlien osanottajia ,kun seurasi niin tuli mieleen ,että kyseessä Stubbin juhlat kokoomuslaisille ym. jotka osallistuivat hänen vaalityöhönsä.
Mitä siellä' teki esim. joku persoal traier ,Stubbin triathlon valmentaja?
Maan äiti ei kunnolla osannut suomea.
Ja kansa maksoi tämänkin huvin. (lue katsojille kärsimyksen)
Linnan juhlat 2024
13
189
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kokkari pippalot olivat .
- Anonyymi
En edes viitsinyt katsoa.Ihan tarpeeksi lehdissä kerrotaan Stubin jokainen käännähdys ja kaikki on niin ihahaa-ihanaa."Maan äiti"puolestaan on sitten kuulemma joku niin ikoonisen tyylikäs täti.Välttelen,koska eliitin pressan asiat ei kiinnosta.Ihailkoot itseään ihan rauhassa.
- Anonyymi
Avaus on pötyä.
Vieraiden koostumus oli sama kuin ennenkin.
Vaihtuvuutta ja pysyvyyttä on aina.
O.a viran puolesta, osa erityisillä ansioilla.
Pieni osa pressan itse valitsemia.- Anonyymi
Monta presidentin kampanjassa mukana ollutta, naapureita, triathlonvalmentajia, kavereita ja vaimon työtovereita. Onko näitä ollut aiemmin?
- Anonyymi
Luepa uutisia tarkemmin,jos osaat.
Osallistujat päättää lopullisesti presidentti median mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta presidentin kampanjassa mukana ollutta, naapureita, triathlonvalmentajia, kavereita ja vaimon työtovereita. Onko näitä ollut aiemmin?
Myös edelliset presidentit ovat kutsuneet heitä, jotka osallistuivat vaalikiertueelle ja muilla tavoin tukivat ehdokasta. Onkohan noista valitettu yhtä paljon? Minulle aika tuntematon tyttötrio sai paljon näkyvyyttä, sitä ihmettelin. Tanssin maailmanmestari Alex oli kyllä kutsunsa ansainnut, ja esiintyi vaatimattomasti ja tyylikkäästi. Vanhemmat voivat olla syystäkin ylpeitä. Se musiikki jota MTV3:n lähetyksestä kuulin, ei aivan ollut minun makuuni.
- Anonyymi
Huonoimmat linnan juhlat pitkään aikaan.
Aiheena pitäisi olla Itsenäisyys,eikä mikään kokoomuslaisten palkintojuhlat.
Ällöttävää seurattavaa. En jaksanut katoa, kuin osan tätä teatteria. - Anonyymi
Vieraana aivan tyhjänpäiväistä porukkaa. Juontajia, vuosikausia samat pyörii. Myös näitä ikuisia laulaja/ näyttelijäporukoita. Häntäheikki tanssiope. Kyllä sonäkin pääset juhliin. Isket vielä seuraavankin oppilaan. Kyllä siinä jo meriitit linnan juhliin.
- Anonyymi
Mutta Sven tuuvaa siellä ei näy!
Teemu olikin kansan parissa ja kävi laskemassa seppeleen sodassa kaatuneitten sotilaiden muistomerkille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Sven tuuvaa siellä ei näy!
Teemu olikin kansan parissa ja kävi laskemassa seppeleen sodassa kaatuneitten sotilaiden muistomerkille.Nyt on "Sven tuuvalta" kielletty persujen vaaliteltalle pääsy Mäntsälä-Askola akselilla.
Ulkomuoto muistuttaa parhaiten kyllä Sven tuuvaa.
- Anonyymi
Tosiaankin, maaäiti puhuu hoomesoome?
Häpeällistä 🇫🇮 ?
Maaäidillä rumapuku, olisi edes ollut joulu vihreä, mutta likaisen vihreä.
Huono musiikkimaku, kun Puu inisemässä ja toisten siivellä yleensä pyörii.
Kyllä Sauli Niinistö OLI (ja on edelleen) upeampinäky puolisonsa Jenni Haukion kanssa!🇫🇮 - Anonyymi
Saulin aika oli ja . Aikansa kutakin.
- Anonyymi
Sauli on komea ja Jenni kaunis. Mutta meillä on nytkin erittäin tyylikäs ja edustava presidenttipari. Ei hyytynyt hymy pitkien kättelyjen aikana, kaikki vieraat huomioitiin kauniisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717