Mitäs tämä oikein menee kun eräät tyypit noutavat kaupoista ylijäämä ruokaa jaettavaksi joka viikko.Miten kun aina jaettavaksi päättyvä ruoka on jotain leipää ja jotain tummuneita banaaneja..voisko epäillä et ne eräät tyypit ottavat itselleen ja sukulaisille kermat päältä ja todellisille avun tarvitsijoille ei jäisi kuin hiluja.. Valvontaa pitäisi saada et väärin käytöksiä ei tulisi. Taitas koko jako loppua jos valvontaa olisi. Kokemuksia kehiin rohkeesti!
Ruuan jako
Anonyymi-ap
8
583
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin melkein väittää että tuota harrastetaan melkein joka kaupungissa.
- Anonyymi
Köyhät kyykkyyn
- Anonyymi
Eikö se oo mustalainen joka niitä kuskailee ja jarkko
- Anonyymi
On niitä muitakin...
- Anonyymi
Jaaha, taas joku kansalaispoliisi joka on jäänyt ilman ruoka-apua itkee täällä. Tuommoisille itkupilleille ei pitäisi ees antaa sosiaaliturvaakaan..
- Anonyymi
On sitä rahaa ostaa ruokaa eikä tarvi homeisia ruokia syyä.
- Anonyymi
mistä ne hakee? minulle myös. ikinä saa mitään. nälkä on ja rahaa ei ole
- Anonyymi
Oon kuuĺlu, että ne vankimmat vanhemmat jonossa käy pari ulkomaanmatkaa vuodessa. Miten vitussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337