Autoilu työaikana

Anonyymi-ap

Olen kiinnittänyt nyt vuosia huomiotani siihen että kun arkisin katsoo työaikana oli kello mitä hyvänsä, ajatellaan että vaikkapa klo 13 päivällä niin ihmetyttää se että liikenne on täynnä autoja, siis en puhu nyt edes helsingistä, turusta, tampereesta jne. Kaikki paikat täynnä autoja, nuoria työikäisiä ihmisiä. Mitä nämä oikein touhuavat? Eikö näiden ihmisten kuuluisi olla työpaikalla, tuskin heille siitä maksetaan että ajelevat ympäriinsä, kun eivät ole mitään lähettejä kuitenkaan jotka kuskaavat jotain paketteja.

Ei voi kun ihmetellä, työaikana ruuhkaa jokapaikassa mä en vaan tätä käsitä, enkä tuu käsittämään. Tuola vaan ajellaan kaikki työpäivät hupiajoa?

7

150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ompas sinulla ahdas mieli. Ehkäpä ihmiset ovat menossa kauppaan yövuoron jälkeen? Tai töihin iltavuoroon? Tai vapaapäivänään tapaamaan sukulaisia? Tai muut järkevä syy?

Ei, eivät voi tehdä mitään näistä. Koska minä olen töissä, pitää muidenkin olla töissä samaan aikaan. Maailma pysähtyy kun minä nukun. ;D ROFLMAO!

• Anonyymi

Joo kyse ei ole tuosta :D
        Kyl ne ei porukalla oo jossain lomalla keskellä viikkoa (joka viikko) ja ajelee vaan vapaapäivänsä. Ei se vaan mee yks yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyse ei ole tuosta :D
        Kyl ne ei porukalla oo jossain lomalla keskellä viikkoa (joka viikko) ja ajelee vaan vapaapäivänsä. Ei se vaan mee yks yhteen.

Menisit sinäkin töihin jos on aikaa tilastoida ohiajavia autoja sen sijaan että tekisit töitä :-O

• Anonyymi

KYLLÄ LIIKENNE ON MENNYT IHAN MIELISAIRAAKSI !!!

• Anonyymi

Ei vaan se että työajat vaan ajellaan. Ymmärrän että suomen mittakaavassa suurissa kaupungeissa helsinki-espoo-turku ja ehkä vantaa riittää liikennettä.. nyt ei puhuta kuitenkaan sen kategorian mestoista. Tuostako duunareille maksetaan että ajellaan vaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan se että työajat vaan ajellaan. Ymmärrän että suomen mittakaavassa suurissa kaupungeissa helsinki-espoo-turku ja ehkä vantaa riittää liikennettä.. nyt ei puhuta kuitenkaan sen kategorian mestoista. Tuostako duunareille maksetaan että ajellaan vaan?

Vai onko se sitten niin ettei oo työpaikalla osia mihinkään tilattuna valmiiksi.. Pitää joka päivä hakea samat osat ja muut tarvikkeet, joita sattuu tarvimaan ihan joka päivä, mutta ne on haettava aina erikseen joka ikinen päivä vaikka tietää että niitä tarvii joka päivä ja voisi tehdä tukkutilauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ajaa työaikana hupiajoa? Missä? Pistä nimiä ylös nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2835
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1600
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe