Sairastan autismia aspergeria traumaperäistä streßihäiriötä laaja alaista oppimisvaikeutta selkäkipua masennusta pääkipua silmäpohjan rappeumaa sosiaalisten tilanteiden pelkoa migreeniä vasemman aivolohkon kipuhäiriötä oikein silmän värähtelyä vasemman silmän kiputiloja ahdistusta rintakipua keuhkojen laajentumaan verisuonten pullistumaa. Lihasheikkoutta aivokuoren ohenemista.
Onko kohtalotovereita?
Anonyymi-ap
2
234
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on puutostiloja ainakin seuraavissa
Inessiivi, illatiivi, Ellatiivi, futuuri, potentiaali, sekä joitakin aminohappojen johdannaisia - Anonyymi
Minulla on nuo samat ja sen lisäksi uniapnea, astma, jalkakipua, raudanpuutos, keliakia, laktoosi-intoleranssi, rasvamaksa, haimatulehdus, yleistynyt ahdistushäiriö, apatia, atooppinen ihottuma, tupakkayskä vaikka en tupakoi, tulehduksellinen suolistotauti, näköharhoja, pyromania, koprofilia ja angelmanin oireyhtymä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106