Hitto mikä pelle - kollegan arvio Ilmari Nurmisen (Sdp) toiminnasta Eduskunnassa

Anonyymi-ap

16

966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paasi on pelle, puuttuu vaan että alkaa ammuskelemaan kuten vornanen.

• Anonyymi

"Nurminen vaan suoltaa 10 minuutin tai vartin pituisia puppupuheita."

Ilmari Nurmisesta tulee seuraava pormestari Tampereelle. Alkaa sellaiset mukavan löysän johtamisen ajat kaupungin virkamieskunnalle, kun joviaalisti, ihan asian sivusta lörpöttelevä Illu, johtaa kaupunkia.

• Anonyymi

Kuunnelkaa ensin vartti Kiurua ,sitten vartti Nurmista ja siihen perään kymmenen minuuttia Pekosta.Saattaa pitemmän päälle vaikuttaa psyykkeeseen.

• Anonyymi

Onneksi vasemmiston ykkösketju on tätä tasoa.

• Anonyymi

Petosjytky. . . .

• Anonyymi

Illu syntyi Vammalassa. Hänelle annettiin siksi nimeksi ill MARI eli sairas Mari.

• Anonyymi

Kyllä se on äänestäjien paikka katsoa peiliin, että millaisia hippaheikkejä sinne äänestätte...

• Anonyymi

Nulju-Ilmari ei ikimaailmassa nouse Tampereen pormestariksi. Eikä se nouse enää eduskuntaankaan seuraavissa vaaleissa. Toivottavasti Marin ottaa Illun avustajaksensa Lontooseen.-

• Anonyymi

Meidän Ilmari kiersi Gustafsonnin kanssa Tampereen vanhainkodit juttelemassa mummoille mukavia.Vanhusten äänillä eduskuntaan ja sitten Marinin adjutanttina naureskelemaan boomereiden tyhmyydelle.

• Anonyymi

Sanna Marin täyttää ensi vuonna jo 40 vuotta, ja kaikenlaisista ravintoloiden iltariekkumisista nuorempana tykännyt Illukin täyttää jo 35 vuotta. Kumpikin alkaa olla vankkaa keski-ikää jo.

Se itse kunkin oma boomerius tulee hiipien päälle, todella salakavalasti ja huomaamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna Marin täyttää ensi vuonna jo 40 vuotta, ja kaikenlaisista ravintoloiden iltariekkumisista nuorempana tykännyt Illukin täyttää jo 35 vuotta. Kumpikin alkaa olla vankkaa keski-ikää jo.

Se itse kunkin oma boomerius tulee hiipien päälle, todella salakavalasti ja huomaamatta.

Ovat itse boomereita nopeammin kuin huomaavatkaan.Aika nelikymppisestä eläkeikään kuluu kumman nopeasti Alkaa olla Sannallakin parasta ennen aika lähellä.

• Anonyymi

>>Ovat itse boomereita nopeammin kuin huomaavatkaan.Aika nelikymppisestä eläkeikään kuluu kumman nopeasti Alkaa olla Sannallakin parasta ennen aika lähellä.>>

Kyllä eläkkeellä ihan mukavaa ja huoletonta on olla. Mutta eläkeläinen huomaa, että työikäisten piireihin ja rientoihin alkaa olla aika vähän asiaa. On kuitenkin niin erilaiset puheenaiheet ja elämänrytmit jo,

Työikäiset myös vaivaantuvat ja väsyvät, jos täytyy viikosta toiseen koettaa suhtautua hidastuneisiin eläkeläisiin niinkuin normaaleihin täsyvaltaisiin omiin kavereihi.

• Anonyymi

Ilmari Nurminen on loistava politikko, joka puuttuu epäkohtiin ja jopa edustajakollegoiden huonoon käytökseen. Toista maata on suu vaahdossa köyhiä ja työntekijöitä kyykyttävä Satonen.

• Anonyymi

ddd

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2972
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2847
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1612
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe