Ovat omat eli kokoomuksen poliitkot puolustaneet puoluetoveriaan julkisesti vai ovatko niin tehneet ainoastaan perussuomalaiset? Toisaalta kokoomuksen toimintatapoihin perinteisesti on kuulunut puoluetoverin bussin alle / susille heittäminen heti ensimmäisen tiukan paikan tullen.
Tapaus Martin Paasi
11
171
Vastaukset
- Anonyymi
Usi tahti?
- Anonyymi
Heinonenkin jää toiseksi vaihtoehtoisen totuuden levittämisessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinonenkin jää toiseksi vaihtoehtoisen totuuden levittämisessä.
VUORNOS HAASTAA KOKJOHDON. NYT ON MAHDOLLISUUS KAATAA VANHA JOHTO.
ROPO,HANTTI JA LEPOVÄKI SYRJÄYTETÄÄN SEURAAVASSA PUOLUEKOKOUKSESSA
MARTTINE,PAAS JA VUORNO OVAT UUDEN JOHDON KEULAT.
- Anonyymi
Ehkä persut ovat puolustaneet siksi, että heidän puolueelleen tuo on normaalia toimintaa.
- Anonyymi
Vastasit sitten kysymykseen kysymyksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mieltä itse olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siinä kysytään? Kannattaa pohtia kielioppia.
- Anonyymi
Voisiko tässä olla seuraava kokoomuslainen joka loikkaa perussuomalaisiin?
- Anonyymi
Syy miksi saksikäsi paapoo rähisijää on juuri se.
- Anonyymi
SDP:n vasemmistosiipeä Krista Kiuraahan sitä tosin on syytetty tässä asiassa työpaikkakiusaamisesta, mutta jostakin syystä vasemmistolainen media haluaa vain tuomita kokoomuslaisen poliitikon. Tasapuolista journalismia Suomessa jälleen kerran.
- Anonyymi
Ja se "tasapuolinen" media on tietysti omasta mielestäsi Suomen uutiset ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707