Ukrinassa soditaa valtiosta irroneita vastaan, Syyriassa valtiota vastaan, kapinallisia hyväksi käyttäen !?
Olisko aika, Suomen johdon pitää matkalaukku esillä, voitulla lähtö, Natoineen !?
Suomalaiset ovatkin auttaneet Ukrainan lisäksi, Syyrian kapinallisia, kokoajan, aseillakin !?
9
141
Vastaukset
- Anonyymi
Venjä kateellinen huijari Häkkänenkin riehuu, markkina rasistina ja vielä itse yhteiskunnan elättinä,ajettava sinne missä pippurikasvaa ja heti !?
- Anonyymi
Sarja-avaaja voisi esittää faktoja tueksi väitteilleen
Valeille vain ei löydy faktoja tueksi, - Anonyymi
Typerää valetta jopa sarja-avaajan tasollakin!
- Anonyymi
Ukrainan sotaan osallistuminen on selviö, siitä ei ole epäilystäkään.
Eikä olisi ihme, jos suomalaiset olisivat osallistuneet myös Syyrian sotaan esim. jenkkien avustajina? - Anonyymi
Minskin rauhansopimuksen vain Venjä hyväksyi,länsi ei ja vain varusti Ukrainaa ja viivytti neuvotteluja, sopimuksessahan kaikki olisi saanut tahtonsa läpi,eikä enempää !?
- Anonyymi
Hölynpölyä.
- Anonyymi
Länsi sai joululahjan,kun vuorostaan Syytian talipanit saatiin valtaan ja ilman demokraattista äänestämistä !?
- Anonyymi
HÖLYNPÖLYÄ.
EI LÄNSi SYYRIAN TALIBANEJA tukenut.
Joku raja saisi olla valeillakin.
- Anonyymi
Yhdysvallat on ilmeisestikouluttanut Syyria Talipaneja, kuin teki aikanaan Afganistanissa jaostipa vielä venläisiä aseita,hämätäkseen !?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717