Kuhmon nuoriso,ja jopa nuorten vanhemmat,ei tietenkään kaikki,kuvien perusteella paskotaan koulun vc-lattiat ja pöntöt.Olette kuin kivikauden eläjiä,minkähänlainen kasvatus on kotona?SIAT,,olen sitämieltä että noita "huusseja" ei pidä kenenkään siivota,jossain vaiheessa ne alkaa paskantaa housuun kun vc on niin täynnä sontaa,että ovi ei aukea!SIAT!
Hävetkää ja järki käteen
19
962
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nykyajan lapset on huonoilla jäljillä. Kasvatus on menny vähän huonoon suuntaan.
- Anonyymi
Siat on siistejä eläimiä, ei niin pahaa koiranilmaa olekkaan etteikö ne kävis ulkona tarpilla ja aina samaan nurkkaukseen.
- Anonyymi
Peukalo kun on keskellä kämmentä, niinkuin sanonta kuuluu. Äiti kantaa ruokaa pojalleen, että saa kaljaa ostaa.
- Anonyymi
paskaprotesteja uskoisin, osittain voi olla uusuusavuttomuutta
- Anonyymi
Syntyvyys saa minun puolestani jatkaa laskuaan, vanhemmuutta ei ole enää olemassa.
- Anonyymi
Ei syytellä. Voivat olla myös ulkopaikkakuntalaisten teoksia.
- Anonyymi
Kas kun ei ulkomaalaisten,nehän ne on kaikkeen syyllisiä
- Anonyymi
Nuoret on nuoria. Tämä kuuluu murrosikään,kapinointi.
- Anonyymi
Mitä isot eillä sitä pienet perässä. On niitä vanhemissakin henkilöissä häiriökäyttäytyjiä että ilkivallan tekiötä on nähty ja kuultu.Mistäs muualta lapset oppivat käytöstavat ellei vanhemmiltaan.
- Anonyymi
Aina tällä palstalla keskitytään Kuhmolaisen nuorten tekemisiin. Sikaillaan sitä muiisakin kaupungeissa ja etelä Suomessa.
- Anonyymi
Pitääkö siis täälläkin,eikös Kuhmossa oe kaikki toisin ? Ei ole pakko katsoa mitä muualla !
- Anonyymi
Ja koulun vessoissa tupruteltiin tupakkia ennen vanhaan
- Anonyymi
Sellaiset penskat kuin vanhemmat
- Anonyymi
Jep, näin se on!
- Anonyymi
Vaan oletteko käyneet vanhainkodissa tai vuodeosastolla. Siellä sonta töräytetään sängyssä housuun. Ja kyseessä vanhat ihmiset
- Anonyymi
Ei ole yhteyttä kyseiseen asiaan .
- Anonyymi
ulkohuussien reijistä tiirailtu toisen sukupuolen ahteria ja saatettu heittää paskaa. tai leikö tarkkailtu millainen tuotos?
- Anonyymi
Nyt se selvisi. Nuoriso on pakotettu lukemaan Respektiä-seksikirja. Porkkana takapuoleen ja olet loppuelämän onnellinen🤬
- Anonyymi
Siistijät tekee raskasta työtä, pienellä palkalla ja toiset sotkee tahalteen paikkoja, senkun kerkee. Sitten kun muuttaa omilleen ja alkaa pitämään puhtaana paikkoja, tulee varmaan mieleen hitto kun kerran nuoruudessa olin tyhmä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096