Hävetkää ja järki käteen

Anonyymi-ap

Kuhmon nuoriso,ja jopa nuorten vanhemmat,ei tietenkään kaikki,kuvien perusteella paskotaan koulun vc-lattiat ja pöntöt.Olette kuin kivikauden eläjiä,minkähänlainen kasvatus on kotona?SIAT,,olen sitämieltä että noita "huusseja" ei pidä kenenkään siivota,jossain vaiheessa ne alkaa paskantaa housuun kun vc on niin täynnä sontaa,että ovi ei aukea!SIAT!

19

962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä nykyajan lapset on huonoilla jäljillä. Kasvatus on menny vähän huonoon suuntaan.

• Anonyymi

Siat on siistejä eläimiä, ei niin pahaa koiranilmaa olekkaan etteikö ne kävis ulkona tarpilla ja aina samaan nurkkaukseen.

• Anonyymi

Peukalo kun on keskellä kämmentä, niinkuin sanonta kuuluu. Äiti kantaa ruokaa pojalleen, että saa kaljaa ostaa.

• Anonyymi

paskaprotesteja uskoisin, osittain voi olla uusuusavuttomuutta

• Anonyymi

Syntyvyys saa minun puolestani jatkaa laskuaan, vanhemmuutta ei ole enää olemassa.

• Anonyymi

Ei syytellä. Voivat olla myös ulkopaikkakuntalaisten teoksia.

• Anonyymi

Kas kun ei ulkomaalaisten,nehän ne on kaikkeen syyllisiä

• Anonyymi

Nuoret on nuoria. Tämä kuuluu murrosikään,kapinointi.

• Anonyymi

Mitä isot eillä sitä pienet perässä. On niitä vanhemissakin henkilöissä häiriökäyttäytyjiä että ilkivallan tekiötä on nähty ja kuultu.Mistäs muualta lapset oppivat käytöstavat ellei vanhemmiltaan.

• Anonyymi

Aina tällä palstalla keskitytään Kuhmolaisen nuorten tekemisiin. Sikaillaan sitä muiisakin kaupungeissa ja etelä Suomessa.

• Anonyymi

Pitääkö siis täälläkin,eikös Kuhmossa oe kaikki toisin ? Ei ole pakko katsoa mitä muualla !

• Anonyymi

Ja koulun vessoissa tupruteltiin tupakkia ennen vanhaan

• Anonyymi

Sellaiset penskat kuin vanhemmat

• Anonyymi

Jep, näin se on!

• Anonyymi

Vaan oletteko käyneet vanhainkodissa tai vuodeosastolla. Siellä sonta töräytetään sängyssä housuun. Ja kyseessä vanhat ihmiset

• Anonyymi

Ei ole yhteyttä kyseiseen asiaan .

• Anonyymi

ulkohuussien reijistä tiirailtu toisen sukupuolen ahteria ja saatettu heittää paskaa. tai leikö tarkkailtu millainen tuotos?

• Anonyymi

Nyt se selvisi. Nuoriso on pakotettu lukemaan Respektiä-seksikirja. Porkkana takapuoleen ja olet loppuelämän onnellinen🤬

• Anonyymi

Siistijät tekee raskasta työtä, pienellä palkalla ja toiset sotkee tahalteen paikkoja, senkun kerkee. Sitten kun muuttaa omilleen ja alkaa pitämään puhtaana paikkoja, tulee varmaan mieleen hitto kun kerran nuoruudessa olin tyhmä?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe