Hei! MInun Philips aw 7520-tupladekkimankan molemmat dekit toistavat nauhoja nopeutetusti eli ääni kuuluu nauhoilta nopeutetusti. Mitä teen ja kuuluuko se edes siihen mankaan?? AUTTAKAA!!
Philips aw 7520-tupladekkimankan molemmat dekit toistavat nauhoja nopeutetusti
9
265
Vastaukset
- Anonyymi
"kuuluuko se edes siihen mankaan??"
Täh? - Anonyymi
Siis tuolla "kuuluuko se siihen mankaan" tarkoitin sitä että onko se nauhojen nopeasti kuuluminen joku ominaisuus siinä mankassa, jonka tietenkin saa pois.
- Anonyymi
Laitteessahan on tuplanopeus kopiointi mahdollisuus, missä asennossa tämän valintakytkin on
- Anonyymi
Valintakytkimessä on kaksi valittavaa kopio-ominsisuutta, jotka ovat "normal" ja "high" ja olen kokeillut molempia mutta nauha pyörii silti nopeutetusti. Tämä mankka on lainassa minulla ja aluksi vain dekki 2 pyöritti nauhoja nopeutetusti mutta sitten kun olin muutaman kerran painanut ykkösdekissä playta niin sitten sekin dekki alkoi toistamaan nauhoja nopeutetusti. Saatoin kenties painaa jotain EHKÄ.
- Anonyymi
Auttaako tämä käyttöohje sinua??? Voit yrittää kääntää sitä suomeksi jos selaimesi on Firefox.
https://www.manualslib.com/manual/122541/Philips-Aw-7520.html
Näitä käyttöohjeita on useita netissä evätkä ne ole välttämättä samanlaisia. - Anonyymi
En valitettavasti saanut niitä Manualslibin itse oheita Suomennettua, joten kyseiset ohjeet eivät valitettavasti auttaneet.
- Anonyymi
Itsellä crome käytössä ja pöytäkoneella onnistu yhden käyttöohjeen kääntäminen ja meni jopa tallennettunakin suomeksi. En muista miten. Jotain kokeile/kiroile metodia noudattaen onnistu.
Lontoonmurteen taito kans olematon ja joitain ohjeita kääntänyt ihan pätkä kerrallaa kääntäjän avulla kopi/paste tekniikkaa, koonnut niistä sivuja ja saanut jonkin näköiset ohjeet avuksi. - Anonyymi
Löytyy kyllä ihan Suomenkielisetkinn kun vähän viitsii etsiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy kyllä ihan Suomenkielisetkinn kun vähän viitsii etsiä
Älä nyt viitsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289