Eno huonossa kunnossa aina viinan juonnin jälkeen ei pääse kävelemään jalat menevät jalta liimattu lattiaan kiinni ,nivelet ei liiku jäykät .Päisää ruikuttaa tapa minut käy laittamassa köysi valmiiksi minulle ,en käy tee se itse .En keksi mitään muuta kuin automaatinen toiminto itsetuho 30 vuotta jo ruikkuttanut on jo viime vuonna oli päisään 150 kertaa nyt 18 kertaa tähänpäivään asti.Lataamossa mutka käydä kokkolassa .Kaikista mukavin eno viinaorja vain on .
Minä käsitä miksi pitää olla jatkuvasti päisää onko maallinen vaellus Niin kestämätöntä
Anonyymi-ap
1
134
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän tunteen. On ihme, että me kyetään pitämään yllä tätä hyvinvointivaltiota, kun ottaa huomioon, kuinka vahvasti alkoholi hallitsee meidän elämää. Alkaako enosi nimi T-kirjaimella? Meinaan, että olenkohan minä enosi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299