myydään jopa 200l tynnyreissä mutta vaseliinit on aina pienissä tuubeissa. Vaadin tasa-arvoa eri voiteluaineisiin!
Miksi kaikkia muita voiteluaineita
5
272
Vastaukset
https://www.lapinpultti.fi/kemikaalit/teboil-vaseliini-solid-0-180kg-rahtivapaa-toimitus/p/054844/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIsODe_pOoigMVHmSRBR0LKiXEEAQYBCABEgIA7fD_BwE
Et vain osaa etsiä. Siinä olisi tynnyrillinen...- Anonyymi
Kyllä minä tiedän että saa vaikka tankkerilla tilattua mutta heitinpä ihan läpällä kun tuntu olevan ykkösaiheita. Joku ihmetteli että keskusteluja on kadonnut. Itse ihmettelen mihin keskustelu on kadonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä tiedän että saa vaikka tankkerilla tilattua mutta heitinpä ihan läpällä kun tuntu olevan ykkösaiheita. Joku ihmetteli että keskusteluja on kadonnut. Itse ihmettelen mihin keskustelu on kadonnut.
Trollivaseliinimiehet tappaaa asialliset keskysteluketjut. Tämä oli viimeisin ja viimeinen kommenttini.
- Anonyymi
Vaseliinimies on out.
- Anonyymi
Pitäisiköhän se korvata White Lightning Manillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106