Mitä mieltä JT ovat siitä, onko naisen paikka kotona?
Onko naisen paikka kotona
7
143
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kotona tehdä vaikka onlyfans juttuja
- Anonyymi
On jos mies käskee, muttei mitenkään automaattisesti.
- Anonyymi
Miehellä on perheessä käskyvalta. Hän voi myös vedota siihen.
- Anonyymi
JT:llä naisen paikka on hellan ja . . .kin välissä.
- Anonyymi
Mitä? Onko nainen JT miehen orja? Kamala ja vanhanaikainen ajatus. Kyllä parisuhteessa tulee vallita tasavertaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Onko nainen JT miehen orja? Kamala ja vanhanaikainen ajatus. Kyllä parisuhteessa tulee vallita tasavertaisuus.
JT-uskonnossa vaimo on alisteinen miehelleen. Vain järjestön tahto menee edelle, eli vaimon on ennemmin toteltava hallintoelintä kuin aviomiestään, jos nämä joutuvat vastakkain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT-uskonnossa vaimo on alisteinen miehelleen. Vain järjestön tahto menee edelle, eli vaimon on ennemmin toteltava hallintoelintä kuin aviomiestään, jos nämä joutuvat vastakkain.
Olen järkyttynyt. Olen pahoillani uskonne naisten puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337