Tosi paljon myydään kannabista (savuja) olen monta kertaa nähnyt kun porukkaa polttaa kannabista ennen baariin menoa. Kuka sjoella kasvattaa nimiä kehiin ? ?
Kannabiskauppa
10
313
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan tämä nyt oikea paikka kysellä että mistä voi ostaa höpöheinää? Suosittelen päihteetöntä elämää.
- Anonyymi
Huhtalassa vanhojen kerrostalojen pihalla myös näyttää porukka pössyttelevän. Eikö näitä Seinäjoella valvota?
- Anonyymi
Ei kerkiä pössyyttäjiä valvoa kun mopo keulii törnävällä
- Anonyymi
Tampereella nistit piikittää itteensä linja-autoissa ja ratikoissa.
- Anonyymi
Pentti kasvattaa.
- Anonyymi
Hollannista voi tilata siemeniä.
- Anonyymi
Olen huomannut kun käyn muorin luona että sen naapurin 35+ mies kasvattaa huumeita. Pitäisikö ilmoittaa poliisille ja hommata liima letille häätö !!!
- Anonyymi
Kasperissa ja Kvistös parin ison kerrostalon rappukäytävillä haisee kannabis.Olin kavereilla kyläs niin kyl haisu ihanan imelältä.Oitäököhän perustas 4h paksta työhuoneeseen
- Anonyymi
Kun tuota sun kirjoitusta lukee niin huomaa mitä huumeet saa aikaan
- Anonyymi
Miten joku voi olla niin yksinkertainen, että tuhoaa terveytensä kannabiksella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111