MTV:ltä tuli eilen Making The Video:ssa GD:n BOBD. Oli aikas hauskaa kateltavaa :D Piru se videon ohjaaja on hupasa. Ja tuntui jätkilläkin aika hauskaa olevan.. kattokos kukaan muu? :>
Heh.
Laydee-J
4
544
Vastaukset
- Sally.
Tuli vai? Noh, tossa Am. Idiotin Special Edition:issa on making of BOBD, nii eiköhän se varmaan oo se sama mikä MTV:ltäki näytettii..? No, jos oli, nii hauska kyllä se kyl oli. :) Onhan se Samuel ihan hauska, mutta myös aika "hullu", jos nimittäi näit kuinka "hellästi" se käsitteli sitä filmiä. :) Onhan lopputulos ihan hieno ja "vanhan näkönen", mutta mitä jos se ois ihan oikeesti tuhonnu koko filmin? :)
- gdfan
Mä olisin halunnu nähdä sen... :)
- Whatsername<3<3
Nimetön kirjoitti:
En nähnyt sitä!! Harmittaa...mut näin sellasen mis ne teki holidaytä ja boulevard of broken dreamsii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358