Elikkäs. Jos artisti tai bandissä oleva jäsen on syyllistynyt rikokseen ja saanut tuomion. Boikotoitteko kyseisen esittäjän koko tuotannon vai sen osan mikä julkaistu rikoksen teon jälkeen?
Meinaan tyyliin että artisti x ollut täysi moitteeton vaikkapa 10v urastaan ja sitten tulee rikoavuosi ja julkaissut siinä samalla / sen jälkeen niin meneekö se puhtoisten vuosien musiikkikin pannaan radiokanavimta tai omilta soittolistoilta ja viskaattekko fyysiset kyseiseltä roskiin?
KYSELY: Millä perusteella alatte boikoida musiikkia?
Anonyymi-ap
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo ei ole minun tapauksessani koskaan ajankohtaista, koska suosimieni bändien jäsenet ja solistit ovat kunnollista väkeä, eivät mitään rupusakkia.
- Anonyymi
Kerroppa niiden nimet niin voidaan todeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa niiden nimet niin voidaan todeta.
Brian Setser ainakin sellainen nimi.
- Anonyymi
Boikotointi yleensäkin on pääasiassa somepellejen harrastusta. Tai oikeastaan he vain netissä öyhöttävät boikotoivansa milloin mitäkin. Oikeat "boikotoijat" eivät tee asiasta numeroa, vaan he tekevät omia valintoja. Itse teen valinnan tankatessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294