Terveisiä Orpolle, Purralle ja erityisesti Kristillisdemokraateille

Anonyymi-ap

Jeesus ei ollut mikään reaalipoliitikko. Mitä hän siis heille sanoisi?

Varmaan sen, minkä Raamatussakin. Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

Mutta sitten on toinen kristillisyys, jota minä en ymmärrä. Se on se armoton usko Yhdysvalloissa, mutta meilläkin. Se on usko, joka tukee Donald Trumpia, palvoo aseita ja kieltää abortit. Se on usko, joka Suomessa kieltää pappeuden naisilta ja hedelmöityshoidot naispareilta. Se on usko, joka kovettaa sydämensä hukkuvilta ja kärsiviltä – mutta sanoo puolustavansa ”kristillistä Eurooppaa”.

Niin, mitähän Jeesus siitä uskosta sanoisi?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010905506.html

21

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pahoin pelkään ettei kukaan kolmesta mainitsemastasi ole täällä lukemassa. Säpöllä tavoittaisit heidät paremmin.

• Anonyymi

Joulu peruttu Josef tunnusti

• Anonyymi

Joulu peruttu pena tunnusti

• Anonyymi

Meidän perheen joulu on peruttu ihan vain suomen hallituksen toimesta.

• Anonyymi

Ja väität ettei hallitus ole saanut mitään hyvää aikaiseksi. Demarin joulu pilalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja väität ettei hallitus ole saanut mitään hyvää aikaiseksi. Demarin joulu pilalla.

Laitahan listaa mitä hyvää hallitus on pienituloisen hyväksi saanut aikaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sen ettei jouluun tarvitse panostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiristänyt pienituloisten eläkkeiden verotusta ja helpottanut yli 5000 euron eläkkeiden verotusta ja alentanut yli 150.000 vuodessa ansaitsevien verotusta.

Nostanut arvonlisäveroa kun pienituloinen joutuu kuluttamaan kaiken niin kaikki menee veroihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiristänyt pienituloisten eläkkeiden verotusta ja helpottanut yli 5000 euron eläkkeiden verotusta ja alentanut yli 150.000 vuodessa ansaitsevien verotusta.

Nostanut arvonlisäveroa kun pienituloinen joutuu kuluttamaan kaiken niin kaikki menee veroihin.

Ja paljon muita kiristyksiä pienituloisille ja vähävaraisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja paljon muita kiristyksiä pienituloisille ja vähävaraisille.

SDP✌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SDP✌

On ykkönen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ykkönen

Pelkään jo suuresti että SDP on 1 seuraavissa vaaleissa ja tääs pettää kaikki lupauksensa niin kuin aina ennenkin sellainen on SDP.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkään jo suuresti että SDP on 1 seuraavissa vaaleissa ja tääs pettää kaikki lupauksensa niin kuin aina ennenkin sellainen on SDP.

Puhut nyt persuista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut nyt persuista

Joo persut pahimpia lupausten pettäjiä olleet aina !

Luulevat et vieläkin ihmiset uskoo kaiken sen paskan mitä puhuvat ei todellakaan !

Täällä nää paikallisetkaan eivät oo saaneet mitää järkevää aikaiseksi vuosiin ja siks jokainen vaihtoon !

Ei tunareita valtuustoon !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ou jee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sen ettei jouluun tarvitse panostaa.

Eikä juhannukseen

• Anonyymi

Myös juhannus peruttu hallituksen toimesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös juhannus peruttu hallituksen toimesta.

Hallitus leikkaa vammaisilta ja jakaa rikkaille.
        #kåuhukabinetti#

• Anonyymi

Lääkäriin ei pääse mutta olutta saa halvalla.Hyvä hallitus👌

• Anonyymi

Köyhät kyykkyyn!

• Anonyymi

orpo,tuo ek:n juoksupoika ja påskanpuhuja!

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1821
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1579
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1523
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1437
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      278
      1218
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1080
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1022
    Aihe