Vuoden päästä joulukirkkoon Kauhavalle.
Viimeinen joulu lappajärveläisenä
12
393
Vastaukset
- Anonyymi
Huh. Onneksi en ole ikinä viettänyt jouluja pohjanmaalaisena. Enkä vietä. Voitte näin lumien aikaan suksia vaikka kuuseen siellä?
- Anonyymi
Kauhavalleko meinaat muuttaa. Kirkko on siellä ainakin suurempi ja sisältä valkoinen. Seurakuntasali on kirkon alakerrassa ja sieltä leviää kirkkokaffin tuoksu jumalanpalveluksen aikana kirkkosaliinkin, minkä joskus nuorena koin miellyttävänä.
- Anonyymi
Jännä, kun minä muistan asian niin, että hirveä krapulapaskan ja wanhan viinan haju levisi kirkkosaliin, en kokenut hajua miellyttävänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä, kun minä muistan asian niin, että hirveä krapulapaskan ja wanhan viinan haju levisi kirkkosaliin, en kokenut hajua miellyttävänä.
Olet varmaan kommunisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan kommunisti.
Kauhavalla on aina ollut eniten kommunisteja koko suomesta, ja parhaiten se näkyy juuri heidän käyttäytymisessä, esim. toisten omaisuus on heidän omaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhavalla on aina ollut eniten kommunisteja koko suomesta, ja parhaiten se näkyy juuri heidän käyttäytymisessä, esim. toisten omaisuus on heidän omaisuutta.
Tuntuu lappajärvellä olevat entistä enemmän kommunistia.
- Anonyymi
Naurettavaa Kauhava hypetystä . Meidän seurakunta kuuluu Alajärven uuteen seurakuntaan johon kuuluvat Alajärvi, Lappajärvi ja Vimpeli . Meillä on vaaleilla valittu koko alueen kirkkovaltuusto ja 4 ev.lut kirkkoa kun Lehtimäen kunta liitettiin jo vuosia sitten Alajärveen . Joten lopeta nyt pelle jo tämä kauhava kirjoittelu , tässä ei auta superpesikset eikä mitkään muutkaan . Me ei liitytä ikinä.kauhavaan notta tuliko jo selväksi.
- Anonyymi
Olemme pian kauhavalaisia.Ihanaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme pian kauhavalaisia.Ihanaa!
Kauhavalaisilla ei ole muuta tekemistä, kuin spämmätä tänne tylsiä vitsejään, menisivät TÖIHIN, niin olisi joskus varaa käydä lappajärveä katsomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhavalaisilla ei ole muuta tekemistä, kuin spämmätä tänne tylsiä vitsejään, menisivät TÖIHIN, niin olisi joskus varaa käydä lappajärveä katsomassa.
Sävel: olen suomalainen:on täällä Lappajärvellä itsepäinen kansa,joka ei ymmärrä parastansa Olen kauhavalaaaneeeeen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sävel: olen suomalainen:on täällä Lappajärvellä itsepäinen kansa,joka ei ymmärrä parastansa Olen kauhavalaaaneeeeen....
taas yksi huumehörhö visertää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taas yksi huumehörhö visertää.
jep kauhavallahan niitä hörhöjä piisaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309