Olen syksyllä lähdössä Hong Kongiin. Aion käydä sieltä käsin myös Kiinan puolella. Kannattaako viisumi Kiinaan hankkia vasta HK:sta? Kuinka kauan kestää hakemuksen käsittely sieltä käsin hankittuna? Vai onko parempi jos hankkii sen Suomesta ennen matkalle lähtöä?
Kiinan viisumki HK:sta
3
609
Vastaukset
- Liisa
Hong Kongissa viisumin saa paivassa, Suomessa kasittely kestaa nelja arkipaivaa. Kolmen kuukauden turistiviisumi maksaa Suomesta hankittuna 28 € ja sen saa tosi vaivattomasti, joten ehka helpompi on hoitaa asiat kuntoon ennen matkaan lahtoa. Minulla on kokemusta vain viisumin uusimisesta Hong Kongissa, mutta kaipa se on sama onko sita ennestaan vai ei.
Mukavaa matkaa! - monesti kokeiltu
Voit helposit hakea Kiinan viisumin Honkkareissa joko "China Travel Service (H.K.) Ltd" nimisesta paikasta, tarvitaan yksi passikuva ja hakemus joka taytetaan paikan paalla. Tai sitten ostat sikalaisen South China Morning Post-sanomalehden lauantain numeron ja etsit sielta sivun jolla matkatoimistot mainostaa, loytyy monia jotka jarjestaa Kiinan viisumin ja tulee halvemmaksi kuin tuo China Travel Service (H.K.) Ltd. Kestaa yleensa kolme paivaa tai jos tarviit nopeesti, lisamaksusta sen saa paivassakin.
- kannattaa....
...hommata Suomesta koska hinta on huomattavasti edullisempi. Hong Kongista otettuna maksaa noin 600 paikallista dollaria. Sulla ei oo vielä kiire joten kannataa jaksaa odottaa se neljä päivää. Nimimerkillä itse en jaksanut, mutta Kiinan silti päästiin ja sieltä takaisin Suomeen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086