Kuulinkohan oikein ? Puhuiko Orpo jossain tänään: "Nyt täytyy lisätä kasvukeinoja !"

Anonyymi-ap

Näkis ensimmäisenkin !

42

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin kuule näkisit mitään vaikka tulkki sinulle niitä selittäisi.

• Anonyymi

Eikös Orpolla pitänyt niitä keinoja olla jo peräti 500 plakkarissa? Vai oliko niin, että olikin pitkä lista täynnä pelkkää liirum laarumia, koska nyt niitä itse pääministeri vaatii lisää?

"Suomen talous se vaan kasvaa - ainakin hallituksen papereissa"

https://www.youtube.com/watch?v=KYQ1MeiqyEw

• Anonyymi

Eikös Orpolla pitänyt niitä keinoja olla jo peräti 500 plakkarissa? Vai oliko niin, että olikin pitkä lista täynnä pelkkää liirum laarumia, koska nyt niitä itse pääministeri vaatii lisää?

"Suomen talous se vaan kasvaa - ainakin hallituksen papereissa"

https://www.youtube.com/watch?v=KYQ1MeiqyEw

• Anonyymi

Eikö laita Orpo muista , et hän sanoi tuon jo puolitoista vuotta sitten . Ainiin , ei Orpo muuta keksi

• Anonyymi

Oliskohan tuota kannattanut selvittää vähän aikaisemmin...,,,?????

• Anonyymi

Tekoalyn luoma teksti oli niin vaikeaselkoista,etta vasta työryhmä 2huomasi nne.

• Anonyymi

Orpo kasvattaa Natojäsenyyden kuluja Suomelle.
      Viisi vuotta sitten riitti puolustusmäärärahaksi alle 3 mrd euroa. Nykyisin 6,4 miljardia jota kasvatetaan 9-10 miljardin tasolle.

Ilman Natoa meillä menisi upeasti. Voisimme tehdä kauppaa Venäjän kanssa eikä lamasta olisi mitään tietoa.
      Siinä Orpolle vinkki - toivotaan, että älyäisi jotain - edes sen, että Suomi on tehnyt kardinaalimunauksen liittyessään Natoon.

• Anonyymi

Orpo on täysi ääliö vaikka voissa paistaisi.

• Eikös paikallinen sopiminen saatu jo lähes kuntoon? Se on työllisyyttä nostava toimi! Ei tietenkään toimi hetkessä mutta ajan mittaan!

• Anonyymi

Paikallinen sopiminen lisää byrokratiaa, jota pitäisi vähentää.

• Anonyymi

Niin, että kun työllisyys nousee 5-7 vuoden päästä niin se on Orpon persuhallituksen
        ansiota ? Älä naurata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikallinen sopiminen tuo halpatyövoimaa, jolle maksetaan se minimi 1600 euroa/kk.

• Anonyymi kirjoitti:

Paikallinen sopiminen vähentää byrokratiaa, itsekin aina sovin työnantajan kanssa mitä tehtäviä työhöni kuuluu, paljonko siitä maksetaan ja loppu oli lain ja asetusten varassa. Hyvin se meni ja edelleen nautin sen tuloksista vaikka olen jo 18 vuotta olut työeläkkeellä.

Kokeile ja unohda ay mafian pullikointi!

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, että kun työllisyys nousee 5-7 vuoden päästä niin se on Orpon persuhallituksen
        ansiota ? Älä naurata.

Noinhan siinä kävi Sipilänkin kanssa!

• Anonyymi kirjoitti:

Paikallinen sopiminen tuo halpatyövoimaa, jolle maksetaan se minimi 1600 euroa/kk.

Kun aikoinaan olin itse sopimissani työsuhteissa niin ei minun tarvinnut alkaa halpatyövoimaksi vaan aina maksettiin sovitusti. Monesti jälkeenpäin jos en saanut neuvoteltua palkkaan lisää aloin hakemaan uutta ja paras kerta oli kun sain noin 50% lisää eikä uuden työnantajan tarvinnut katua!

Työnantaja maksaa mielellään ansaittua palkkaa koska se on hänenkin etunsa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kun aikoinaan olin itse sopimissani työsuhteissa niin ei minun tarvinnut alkaa halpatyövoimaksi vaan aina maksettiin sovitusti. Monesti jälkeenpäin jos en saanut neuvoteltua palkkaan lisää aloin hakemaan uutta ja paras kerta oli kun sain noin 50% lisää eikä uuden työnantajan tarvinnut katua!

Maailma on muuttunut paljon 20 vuodessa. Työpaikalla tavoite on voitto osakkeen omistajalle.

Työnantajat kaipaavat nyt halpatyövoimaa.

Olet varmasti tehnyt arvostettua ja hyvää työtä. Maailma on muuttunut. Valitettavasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Maailma on muuttunut paljon 20 vuodessa. Työpaikalla tavoite on voitto osakkeen omistajalle.

Työnantajat kaipaavat nyt halpatyövoimaa.

Olet varmasti tehnyt arvostettua ja hyvää työtä. Maailma on muuttunut. Valitettavasti.

Voitto kuuluu urheiluun, ei työelämään!

Työssä tehdään tulosta jota ilman ei edes ole töitä!

Jos yritys ei tee tulosta, niin se lopettaa olemisensa! Etkö tuota edes ymmärrä Lyyli?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"Kun aikoinaan olin itse sopimissani työsuhteissa niin ei minun tarvinnut alkaa halpatyövoimaksi vaan aina maksettiin sovitusti"

Noinhan minäkin ole tehnyt. Ja eikö kaikki tee itse työsopimuksensa. Kokoomus ja EK haluaa ja heidän tehtävä on saada halpatyövoimaa. Koskaan en ole äänestänyt Kokoomusta, kuten et näköjään sinäkään.

• Anonyymi kirjoitti:

"Kun aikoinaan olin itse sopimissani työsuhteissa niin ei minun tarvinnut alkaa halpatyövoimaksi vaan aina maksettiin sovitusti"

Noinhan minäkin ole tehnyt. Ja eikö kaikki tee itse työsopimuksensa. Kokoomus ja EK haluaa ja heidän tehtävä on saada halpatyövoimaa. Koskaan en ole äänestänyt Kokoomusta, kuten et näköjään sinäkään.

Eivät tee itse jos kerran vedotaan ay mafian pumaskoihin ja vaatimuksiin! Se on silloin ay mafian sopimus, johon sinä vain olet suostunut ja toimit ay orjana koska tottelet sen käskyjä. Minä en totellut, koska pysyin siitä kaukana!

Vuosikymmenten aikana ei minulla ollut yhtäkään lakkopäivää!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Eivät tee itse jos kerran vedotaan ay mafian pumaskoihin ja vaatimuksiin! Se on silloin ay mafian sopimus, johon sinä vain olet suostunut ja toimit ay orjana koska tottelet sen käskyjä. Minä en totellut, koska pysyin siitä kaukana!

Vuosikymmenten aikana ei minulla ollut yhtäkään lakkopäivää!

No olipa sekaista.

Kerro nyt tarkemmin noista mafioista ja orjista. Siis kuka ja mitkä haluaa että työsopimukset olisi sellaisia ettei palkalla tulisi toimeen?

Kannattaisiko sinun rauhoittua. Kun näkyy että et edes itse tiedä mitä tarkoitat.

• Anonyymi kirjoitti:

No olipa sekaista.

Kerro nyt tarkemmin noista mafioista ja orjista. Siis kuka ja mitkä haluaa että työsopimukset olisi sellaisia ettei palkalla tulisi toimeen?

Kannattaisiko sinun rauhoittua. Kun näkyy että et edes itse tiedä mitä tarkoitat.

Sinulla Lyyli on tyypillistä ay orjan sepustusta. Se kertoo, ettet itse edes uskalla ajatella!

Minä olen koko kymmenien vuosien työurani aikana tullut varsin hyvin toimeen ilman ay mafiaa ja sen orjuutta! Palkkani ei ole koskaan ollut toimeentulon esteenä! Asiansa pitää vain osata hoitaa! Ay orjana sinä vaan seuraat ay mafiosojen perässä ilman mitään itse aikaansaatua!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Sinulla Lyyli on tyypillistä ay orjan sepustusta. Se kertoo, ettet itse edes uskalla ajatella!

Minä olen koko kymmenien vuosien työurani aikana tullut varsin hyvin toimeen ilman ay mafiaa ja sen orjuutta! Palkkani ei ole koskaan ollut toimeentulon esteenä! Asiansa pitää vain osata hoitaa! Ay orjana sinä vaan seuraat ay mafiosojen perässä ilman mitään itse aikaansaatua!

Edelleen hyvin sekaista.
        Mafiaa ja orjia?

Pidätkö minua siis orjana kun kiertelin Kokoomuksen ja EK:n yritykset että olisin oikeasti ollut orja? Enää puuttuu että ilmoitat kannattavasi Kokoomusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Edelleen hyvin sekaista.
        Mafiaa ja orjia?

Pidätkö minua siis orjana kun kiertelin Kokoomuksen ja EK:n yritykset että olisin oikeasti ollut orja? Enää puuttuu että ilmoitat kannattavasi Kokoomusta.

Huom! Ay mafia ja ay orja! Opettele käsitteet!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Noinhan siinä kävi Sipilänkin kanssa!

Sipilän hallitus siis nosti työttömyyttä.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Huom! Ay mafia ja ay orja! Opettele käsitteet!

Vastaa kysymykseen. No et varmasti vastaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sipilän hallitus siis nosti työttömyyttä.

Sipilä hallituksineen alkoi korjaamaan kieroon kasvanutta työelämää ja ay mafian diktatuuria!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Sipilä hallituksineen alkoi korjaamaan kieroon kasvanutta työelämää ja ay mafian diktatuuria!

Sipilän hallitus kuten Orpon hallituskin nostaneet työttömyyttä. Mikä tässä sinulle on vaikeaa ymmärtää?

• Anonyymi kirjoitti:

Sipilän hallitus kuten Orpon hallituskin nostaneet työttömyyttä. Mikä tässä sinulle on vaikeaa ymmärtää?

Se joka nostaa työttömyyttä on ay mafia, se ei osaa toimia oikein ja sen kiristyksellä hankkimat edut työntekijöille saavat aiokaan kilpailukyvyn laskua jolloin työttömyyden määrä kasvaa. Jos sopimusten kustannukset eläisivät aina tilanteen mukaan niin työttömien määrä olisi varvin kohtuullinen!

Työttömyyden kasvu on yksin ay mafian typerän työehtopolitiikan ansiota!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ansiota ? Älä naurata.

📍📍📍📍📍📍📍📍📍📍
        Älkää täällä valittako kaikesta

Nauttikaa kokoomuspolitiikasta
        Kun ootte heitä äänestäneet

Ja kiittäkää mtv 3 n pissiksiä kun ovat teitä auttaneet äänestämään urpoja

Kokoomuslainen termospullo duunari ei ole miljonääri

Äänestä SDP

• Anonyymi

pikkuperri on raudanluja ammattilainen, korvat pysyy tiukasti tukassa vaikka suu liikkuu ja sieltä tulee ääntä

• Anonyymi

Oletko tyytymätön fasistihallituksen politiikkaan?

ÄÄNESTÄ VASEMMISTOLIITTOA!

• Anonyymi

Eduskunnan tehtävä ei ole talouskasvun edistäminen. Talous on se mitä on. Verorahojen uusjako ei kansan vaurautta lisää. Jos ajattelutapa olisi perustuslakien vastaista, niin sitä tämä politiikka on. Eduskunnan tehtävä on järjestää peruspalvelut. Orpo on ollut vastuussa taloudesta ainakin vuodesta 2016 milloin hän oli valtiovarainministerinä. Tulokset näemme. Ostovoimaa on lisätty ja heikennetty samoilla syillä. Unohtui vain, että myös kunnilla ja valtiolla on oma työllistävä ostovoimansa. Niiden ostovoiman työllisyys ei olisi valunut Koreaan, Kiinaan ja Romaniaan.

Ennen oli paremmin. Valtio ei spekuloinut taloudella, budjetti oli budjetti. 70-luvulla siis.

• Anonyymi

Matalista perujulleista tulee älykköjä, kun puolue ostaa heidät eduskuntaan :(

• Anonyymi

Nimenomaan hallitus vaikuttaa päätöksillään suuresti talouskasvuun.

Kun Suomeen tuli kauhukabinettihallitus Suomen maine meni.
        Ulkomaiset sijoittajat kiertävät Suomen, koska Suomessa on arvaamaton
        hallitus johtuen pääasiassa uusnatseista.

• Anonyymi

Talouskasvua tulee kun Orpon hallitus istuu täysin toimettomana ja pitää suunsa kiinni loppukautensa

• Anonyymi

Ei toimettomana, kyllä ainakin oman puolueen ravihevosten tukiaiset pitää hoitaa,

notta pollen karva kiiltää ja juoksu maittaa :-))

• Anonyymi

PETTERI : YHTÄÄN POLIITTISTA PÄÄTÖSTÄ EI OLE VIELÄ TEHTY .

• Anonyymi

Se tarkoitti velan kasvukeinoja.

• Anonyymi

Kokoomus lisää määriä, ei konkretiaa. Varsinaisia jälki neuvostoliittolaisia

• Anonyymi

...ottamalla yhteisvelkaa.

• Anonyymi

Orpo on kasvattanut terveysjättien tuloja nostamalla niiden käytön kelakorvausta, mikä näkyikin niiden tuloksessa.

Kasvua heataab hoivatakuun pienonneksellä, jolla haetaan terveusjättien kannattavuuden kasvua.

Kansaneläkkeen maksun lopettamisella ulkomaille haalitaan eläkeläisiä yksityisiin hoivakoteihin. Kasvua sekin.

• Anonyymi

Terveystalo 25.10.25
        Terveystalon osakekohtainen tulos nelinkertaistui edellisvuodesta.

Kiitos Orpo.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4955
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      505
      1587
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      49
      776
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe