Kertokaa kokeneemmat minkä kokoisella anaalitapilla tai sauvalla kannattaisi aloittaa peppureiän totuttelu mahdollista tulevaa käyttöä varten.
Kysyjä on vähän yli 60 v mies joka on kokematon peppupuuhissa.
Aloittelijalle sopivaa
3
709
Vastaukset
- Anonyymi
Alkuun olin lähinnä sormettanut ja sitten löysin työkalu laatikosta sopivan muotoisen ja kokoisen meisselinkahvan. Ei se hyvä ollut niin ostin 35 mm anaalitapin. Pitää hyvin rasvata että saan sen sisään. Pystyn pitämään sitä n puoli tuntia. Sitten tulee tunne että olis paskahätä. Kun otan tapin pois tulee sen mukana vähän ,myös paskaa. Olen myös kokeillut vähän isompaa aidon peniksen muotoista sauvaa, mutta se ei oikein mahdu.
Suosittelen aloittavalle jotain 30-35 mm kokoista. - Anonyymi
Myöhäisherääjän kannattaa pysytellä jatkossakin vain pienissä ja jopa sormet riittävät mainiosti. On turha totutella mihinkään suurempaan, sillä pieni riittää ihan hyvin nautinnolliseen kutitukseen.
- Anonyymi
Vaimoni aloitti S -koon tapilla ja ei ole parin vuoden jälkeen vielä halunnut isompaa. Pitää sitä lähinnä, kun olemme ravintolassa tms yhdessä
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096