Mistä enkeli tiesi, että Jeesus oli Kristus, jos Paavalin mukaan Jeesuksesta tuli Kristus vasta ylösnousemuksessa?
Luukkaan sepitelmä: [11] Tänään on teille Daavidin kaupungissa syntynyt Vapahtaja. Hän on Kristus, Herra.
Paavalin Roomalaissepitelmä: [4] pyhyyden Hengen puolelta hän oli Jumalan Poika, jolla on valta, ylösnousemuksessa tähän asemaan asetettu. Hän on Jeesus Kristus, meidän Herramme,
Haluaisin selvittää tämän ristiriidan ennen jouluaattoa, etten puhu paskaa kun luen jouluevankeljumin aattona ennen ruokailua.
Mistä enkeli tiesi, että Jeesus oli Kristus?
2
72
Vastaukset
- Anonyymi
tunsiko aku ankka mikki hiirtä ? olivatko koskaan tavanneet
Nämä ovat relevantteja kysymyksiä jos uskoo pää märkänä Aku Ankkaan ja Mikki Hiireen. Näitä kysymyksiä voi esittää ironisesti kuten minä tein avauksessani ja sinä kysyit tässä. Tällaisen ironisen kysymyksen on tarkoitus osoittaa uskomuksen järjettömyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481