[5] He huusivat Lootia ja sanoivat hänelle: »Missä ovat ne miehet, jotka tulivat tänä iltana luoksesi? Tuo heidät tänne, me haluamme maata heidät!»
Maailma olisi paljon parempi paikka, jos Loot olisi heittänyt Herran Sodoman miehille raiskattavaksi.
Mitä tämä lapsellinen vuohipaimensatu implikoi?
Herra on antropomorfinen entiteetti, jos hänet voi raiskata. Antropomorfisena Herran olemassaolo olisi helppo todistaa tai kumota. Koska antropomorfisesta Herrasta ei ole jälkeäkään, on se olematon vuohipaimenmyytti.
Toinen implikaatio on se, että Sodoman tarina on pelkkä vuohipaimensatu eikä sitä voi oikein käyttää argumenttina keskustelussa seksuaalisista suuntautumisista. Tai jos aikoo käyttää niin sitten pitää hyväksyä se, että Herra on antropomorfinen vuohipaimenherra, jonka voi raiskata.
Millainen maailma olisi, jos Sodoman miehet olisivat raiskanneet Herran hengiltä?
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälaista amulettia kristityt pitäisivät, jos Jeesus olisi nostettu tikun nokkaan ja raiskattu hengiltä? 😁
- Anonyymi
kuka tahansa voi kirjoittaa kirjan sivuille mitä päähän pälkähtää ja sellainen on raamattu
- Anonyymi
Herra ei mennyt Sodomaan.
- Anonyymi
Niin,Jaakob tunnetusti painiskeli koko yön Herran kanssa.
Lopulta Herran piti käyttää vilunkikonstia selvitäkseen pulasta.
Kyllä himokas joukkio olisi antanut Herralle kyytiä oikein isän kädestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491