"Kunnianloukkauksesta säädetään rikoslain 24 luvun 9 §:ssä. Pykälän mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista."
Tämä asia tiedostaen, käytkö T.K. poistamassa tältä palstalta kaikki henkilöihin tai yrityksiin kohdisuvat ketjut, jotka olet aloittanut. Muussa tapauksessa joudut käsittelemään asiaa virkavallan kanssa.
T.K:n tekemät kunnianloukkaukset tällä palstalla
Anonyymi-ap
4
710
Vastaukset
- Anonyymi
ne on totta nämä jutut.................
saksan sotilastiedustelu - Anonyymi
Kokkolan upseeri kirjoittaa oikeusoppineena mitä haluaa, hah hah haaa!!!...
Minä vastaan omalla nikilläni tehdyistä viesteistä, en vastaa muilla sivustoilla olevista viesteistä, koska nikkini on kaapattu.
Ylläpito on mukana tässä kaappauksessa, siksi he pyrkivät poistamaan minun viestit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015