Rakastan naisia jotka on vähintään thick. Pehmeet isot reidet ja vähän masua on niin hot jotenkin. Pidän myös todella isoista mimmeistä. Oon ollu tätä mieltä aina. Jokin siinä isossa pehmeydessä on niin kuumaa. Ärsyttää aina kun netissä isompia naisia haukutaan niinku camoon. Nykyään onneksi kurvikkaista tai thick mimmeistä pitäminen on yleistynyt paljon. Mietin ennen että on outoa tykätä lihavista mimmeistä mutta käytännössähän se on sama asia että minulle isommat mimmit on hot ja hoikat ei niinkään. Niinkuin toiset tykkää vain hoikista. Unelma on että tapaisin joskus naisen joka rakastaa kokoaan tai saisin hänet pitämään kehostaan :)
Pidän aidosti kuumina vain isompia naisia
Anonyymi-ap
1
187
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muita täällä ketkä diggaa kans isoist mimmeist? Tai onko naisia ketkä pitävät isosta koostaan? 😍 vaikka ei pitäisi niin tiedätte että on myös miehiä ketkä rakastaa isompaa naista. More to love you know?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813