Suomi on Ruotsin siirtomaa.
Pakkoruotsi ja kaksikielisyys.
Suomi on tytärtalous jossa yritykset omistetaan Ruotsista.
Jokainen Suomen presidentti aateloidaan Ruotsissa ja saa oman ruotsalaisen vaakunan Ruotsin kuninkaanlinnaan linnaan.
Kts. Serafiiniritarit Wikipedia
++++++++
Wikipedia Serafiiniritarikunta
Suomen presidenteille on aina heidän virkaanastumisensa jälkeen laadittu Serafim-ritarikuntaa varten vaakuna ja tunnuslause. Aatelistaustaisilla Mannerheimilla ja Svinhufvudilla nämä olivat kuitenkin olemassa jo ennen presidenttiyttä. Suomalainen kreivi Gustaf Mauritz Armfelt lyötiin Serafim-ritariksi vuonna 1789.
++++++
Tästä ei ikinä kerrota julkisuudessa.
Jokainen Suomen presidentti tekee aina ensimmäisen ulkomaanmatkan Ruotsiin, jolla osoitetaan alemmuutta ja alamaisuutta kuninkaalle. Presidentti käy hakemassa valtuutuksen presidentin valtakirjalleen kuninkaalta.
++++++++
Ruotsi kohteli suomalaisia aina alamaisinaan kun se lähetti Ruotsista kansalaisia miehittämään rannikkoa Suomessa. Näille miehittäjille Ruotsi antoi verovapauden, kun suomalaiset joutuivat kovemman verokohtelun alaisiksi.
Suomi on Ruotsin siirtomaa vieläkin
8
226
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda ruotsin tilalle englanti ja Ruotsin tilalle USA niin ollaan lähempänä arkipäivää ja totuutta.
- Anonyymi
Suomen ja pohjoismaiden historian dosentti Teemu Keskisarja sanookin että Suomi ei ollut Ruotsin siirtomaa vaan riistomaa.
- Anonyymi
Silloin myös Ruotsi oli Ruotsin riistomaa.
- Anonyymi
Totta.
Ruotsi on pahan ilmentymä Pohjolassa.
Kaikki paha tulee Ruotsista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.
Kaikki paha tulee Ruotsista.Ei vaan Venäjältä ja USA:sta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.
Kaikki paha tulee Ruotsista.En tiedä mulla ku on Volvo V90D4 ja se on hyvä auto
- Anonyymi
Helppoja tänne on tulla Ruotsista kun kaikki lupa-asiat ym. voi hoitaa ruotsiksi. Monesti ovat tehneet niin että ostavat suomalaisen oman alansa suomalaisen kilpailijan ja sitten lakkauttavat sen. Mutta eivät ne sentään vaadi suomalaisilta työntekijöiltä ruotsin osaamista.
- Anonyymi
Vaativat pakkoenglantia, tuota nykypäivän siirtomaa-kieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184