Joidenkin juoksijoiden kannattaisi ehdottomasti ahnehtia. Jos 5min/km on pk-vauhtia, silloin sub4h maraton on numerolapun raiskausta. Pitäisi ahnehtia sub3h maraton, eikä kähöillä poluilla. Toisaalta, jos pk-vauhti on 8min/km, silloin ei pidä ahnehtia sub3h maratoneja, vaan kannattaa tyytyä sub5h tasoon. Helppoa ahnehtia viksusti, jos on älliä piässä.
Kannattaako ahnehtiminen?
Anonyymi-ap
4
191
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon ettei rentous tartu juoksijoihin kehä 3 sisäpuolella.
- Anonyymi
Aina pitää ahnehtia. Jos et ahnehdi, olet jo luovuttanut. 8min/km ukkeli voi ahnehtia kähön sijaan kynnystreenejä.
- Anonyymi
3h maraton ei ole mitään. Vittuilevien ukkojen hommaa. 2:30 mara niin ei tarvii vittuilla koskaan. Ja siihen pääsee ahnehtimalla tosissaan.
- Anonyymi
5h maratoonarit säälittäviä. Ukkeli ei vilkaisekaan sinne päin. Ukko itse oli 2.30 maratoonareiden kolleega. Näillä ei ole tarvetta vittuilla niinkuin 3h ja 4h maratoonarilla. Mitä nyt ukko itse vittuilee hitaammilleen minkä kerkeää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229