Asunnossani kävi toiveestani 2 huoltomiestä

Anonyymi-ap

Järkyttyivät pahoin asuntoni sotkusta. Tekevät varmaan ilmoituksen isännöitsijälle, minut häädetään. Mitäpä väliä loppujen lopuks. Venäjä hyökkää maahamme lähiaikoina, joten kaikki normielämämme saa lopun.

13

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asunnossani kävi toiveestani 1 huoltomiestä, putkimies

Humppilasta arvatenkin, Humppilan Putkiasennus Oy.

Vaihtoivat patteriventtiilit ja lattialle tippui pientä ja roskaa, tietysti.

Ihmettelen, kun nykyaikana ei heillä ole pientä käsi-imuria mukana jotta imuroisivat ne roskat heti pois.

n e roskat tietysti vähän levisivät muutamien venttiilien alta, kun koira käveli ja en huomannut roskia vasta kun 2 viikon kuluttua.

• Anonyymi

Meillä kävi kiellostani 0 huoltomiestä.

Olen sen verran tekijämies ettei semmoista hommaa minun kämpässäni olekaan mitä itse en pystyisi tekemään!

Ei tartte tulla paikkoja sotkemaan eikä nurkkiani nyyräämään, koti on yksityisaluetta ja sinne ei muilla ole mitään asiaa!

• Anonyymi

Väärin. Taloyhtiön etustaja saa vierailla asunnossasi varsin painavista syistä johtuen. Eikä aina tarvitse niin painavaakaan. Paina vaakaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Taloyhtiön etustaja saa vierailla asunnossasi varsin painavista syistä johtuen. Eikä aina tarvitse niin painavaakaan. Paina vaakaa.

Niinhän sinä luulet. Suomessa lampaat tottelee jokaista käskyä ja kumartelevat jokaiseen ilmansuuntaan pelokkaana.

Saa olla ihan fuckin "painava syy" jotta mun ovesta joku sisään kävelisi esim. taloyhtiön asialla.

Poliisi jolla on kotietsintälupa on se josta sisääntuloluvat vasta alkavat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sinä luulet. Suomessa lampaat tottelee jokaista käskyä ja kumartelevat jokaiseen ilmansuuntaan pelokkaana.

Saa olla ihan fuckin "painava syy" jotta mun ovesta joku sisään kävelisi esim. taloyhtiön asialla.

Poliisi jolla on kotietsintälupa on se josta sisääntuloluvat vasta alkavat

Ei ei, olet käsittänyt wallan wäärin. Syitä voi olla esimerkiksi putkivuoto, kummallinen haju, elämätön elämä. Kyllä taloyhtiön edustaja silloin tulee, tarvittaessa poliisipartion keralla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ei, olet käsittänyt wallan wäärin. Syitä voi olla esimerkiksi putkivuoto, kummallinen haju, elämätön elämä. Kyllä taloyhtiön edustaja silloin tulee, tarvittaessa poliisipartion keralla.

Minä pieren runsaasti ja jos se tapahtuu eteisessä, löyhytän hajut ulko-ovestani rappukäytävään. Tärkeintä tässä ei ole se, että haluaisin hajusta eroon, vaan se että käytävässä ravaa jatkuvasti hallituksen jäsenen puoliso tekemässä "tarkastuksiaan" niin hänelle annan ilon nuuskutella suolikaasujani!

Yhtään ketään ei ole hassusta hajusta huolimatta sisälle pyrkinyt, eikä ole tarvettakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos asut vuokralla niin huoltomies voi tulla käymään, mutta se ei saa tulla omilla avaimilla.

• Anonyymi

Jos asut vuokralla et itse saa korjailla mitään vaan ne hommat kuuluu huoltomiehille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos asut vuokralla niin huoltomies voi tulla käymään, mutta se ei saa tulla omilla avaimilla.

Voi se tulla jos on antanut luvan tulla avaimillaan.

• Anonyymi

Voivat tehdä huoli-ilmoituksen sosiaalilautakunta jos katsovat että et itse pysty hoitaan asioitasi

• Anonyymi

Jos sellaisen tekee kiusallaan, tulee vastalahjana rikosilmoitus perättömästä ilmoittelusta, kotirauhan häirinnästä ja vainoamisesta. Toisaalta hyvä vaan jos tyhmyyttään tekevät tuollaisen ilmoituksen niin saa hyvät rahat vielä kaupanpäälle häirinnän tuottamasta vahingosta ja kärsimyksestä.

• Anonyymi

Jos asunnossa asuu vanha ihminen ja kaikki roskapussit ym on sisällä ja on hajuhaittoja niin silloin esim talkkarit voi tehdä huoli-ilmoituksen sosiaaliviranomaiselle ja joku tulee sit katsoon..ei niitä kukaan kiusallaan tee.

• Anonyymi

Kun tekee huoli-ilmoituksen niin ei sinne tarvii nimeään sanoa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      67
      1078
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe