Eikai noilla taksoilla voi päästä konkurssiin? Nyt taidetaan tehdä näyttävä konkurssi jossa rahavarat on piilossa jossain.
Takala. Eläinklinikan konkurssi
44
4113
Vastaukset
- Anonyymi
Eläinlääkäritoiminta varmasti kannattaa. Ja uskon että se tulee kyllä jatkumaan. Kukaan ei voi laittaa ammattitaitoa konkurssiin.
Hyvää palvelua aina saanut ja hinta halvempi kuin evidensian tekemässä maantieryöstössä. - Anonyymi
Verot vaan unohtunut maksaa 🤭
- Anonyymi
Ja mitä kaikkea muuta mutta muut ei ole jättäneet konkurssihakemusta.
- Anonyymi
Kotipaikka Helsinki
- Anonyymi
Elle Tartu.
- Anonyymi
Vastaanotto- ja toimitilat on Nurmossa.
- Anonyymi
Ihan paras uutinen
- Anonyymi
Eläinklinikka Takala Oy:tä hakee konkurssiin verohallinto. Verovelkaa Takalalla on kertynyt kaikkiaan 144 620 euroa.
Toinen asiansa on sitten että mitä kaikkea muuta velkaa tuolla firmalla on? - Anonyymi
On kyllä outo juttu miten noin on päässyt käymään.
- Anonyymi
Joo, - tosin kuluvana vuonna 2024 konkurssiluvuissa on jo rikottu 2000-luvun uusi konkurssiennätys (2 700 yritystä)
https://yle.fi/a/74-20125867 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, - tosin kuluvana vuonna 2024 konkurssiluvuissa on jo rikottu 2000-luvun uusi konkurssiennätys (2 700 yritystä)
https://yle.fi/a/74-20125867Valitettavasti kyllä.
Ja osa kokkarien ja persujen kannattajista ei suostu vieläkään näkemään totuutta hallituksen kelvottomasta talousosaamisesta, vaan syyttää vielä vuosien jälkeen edellistä hallitusta!
Velkaa otetaan nyt paljon enemmän, työttömyys vain kasvaa ja konkurssien määrä on räjähtänyt käsiin. Miten meni niinku omasta mielestä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti kyllä.
Ja osa kokkarien ja persujen kannattajista ei suostu vieläkään näkemään totuutta hallituksen kelvottomasta talousosaamisesta, vaan syyttää vielä vuosien jälkeen edellistä hallitusta!
Velkaa otetaan nyt paljon enemmän, työttömyys vain kasvaa ja konkurssien määrä on räjähtänyt käsiin. Miten meni niinku omasta mielestä?Aa okei,että tämäkin takalan kämmi saatoin kokkarien ja persujen syyksi😂😂 eiköhän tämä ole ihan itse aiheutettu ja talous osaamattomuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa okei,että tämäkin takalan kämmi saatoin kokkarien ja persujen syyksi😂😂 eiköhän tämä ole ihan itse aiheutettu ja talous osaamattomuutta.
Se on vihervassarien mielestä syy aina muissa kuin itsessä.. eikä ryssitään ja sitten viritetään syy muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti kyllä.
Velkaa otetaan nyt paljon enemmän, työttömyys vain kasvaa ja konkurssien määrä on räjähtänyt käsiin. Miten meni niinku omasta mielestä?Juu,vika on aina muissa kuin itsessä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu,vika on aina muissa kuin itsessä..
Vassarien tyyli on ollut aina syyttää mokastaan muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti kyllä.
Velkaa otetaan nyt paljon enemmän, työttömyys vain kasvaa ja konkurssien määrä on räjähtänyt käsiin. Miten meni niinku omasta mielestä?Tuskin Suomen hallitus pystyy vaikuttamaan yksittäisiin yrityksiin. Yritysten omat hallitukset mahtavat olla osasyy konkursseihin. Yltiöpäinen rahankäyttö ja velanotto voi myös osittain vaikuttaa. Yleisesti lisävelka huonossa tilanteessa johtaa entistä huonompaan suuntaan. Paha tosin itse mennä arvostelemaan toisten toimia ja antamaan neuvoa (itse olen konkurssin tehnyt).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa okei,että tämäkin takalan kämmi saatoin kokkarien ja persujen syyksi😂😂 eiköhän tämä ole ihan itse aiheutettu ja talous osaamattomuutta.
Ei kyllä tämä on sen edellisen hallituksen ja etenkin marinin syytä
T: Persu
- Anonyymi
Vuoteen 2020 asti firmalla näkyy menneen hyvin mutta sitten liikevaohto ja voitto roamahtanut. Tilinpäätöksiään ei ole toimittanut Kaupparekisteriin pian 2 vuoteen.
- Anonyymi
googlatkaapa eläinklinikka takala yle.fi
- Anonyymi
Täh? - Jotain 3-vuoden takaisia juttuja..
- Anonyymi
Kulurakenne on kehno. Hoitajia on tupa täys ja yksi lääkäri. Liikaa henkilöstömenoja ja vain Sami tuo rahaa taloon. Ikävä juttu.
- Anonyymi
Olis luullut saneeravan kulurakenteen kohdalleen kun on huomannut että väärillä raiteilla ollaan. No kyllähän Sami itse työllistyy johonkin, hoitajista tulee työttömiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis luullut saneeravan kulurakenteen kohdalleen kun on huomannut että väärillä raiteilla ollaan. No kyllähän Sami itse työllistyy johonkin, hoitajista tulee työttömiä.
Hoitajia sieltä on jo lähtenyt aikapäiviä sitten.
Ei ollut mikään hyvä työpaikka.🙄
Silloin kun työväki alkaa liikehtiään on työpaikassa jotain todella ongelmia. - Anonyymi
Eihän siellä hoitajia ole ollut enää hetkeen, pelkästään harjoittelijoita, kun kaikki tutkinnon suorittaneet hoitajat on ymmärtäneet lähteä. Tais olla 2021, kun siellä pitkään työskennelleet hoitajat lähtivät ja sen jälkeen klinikan talous lähti laskuun. Liekö vain sattumaa vai pitivätkö silloiset hoitajat Takalan oikealla tiellä ja rahan tuhlauksen kurissa...
- Anonyymi
Erittäin harmittava ja surullinen juttu. Itse olen vuosia käyttänyt pääasiassa Takala ja aina ollaan hyvää hoitoa saatu. Koirat menee vastaanotolle ihan innoissaan. Sami on mies paikallaan, toivottavasti asiat järjestyvät ja vastaanotto jatkuu jossain ja jollakin tavalla. 👍👍👍
- Anonyymi
Vähän öykkäri käytöstä joillain kerroilla, näyttää väsymyksen ja vitutuksen asiakkaille. No nyt pian aikaa miettiä asioita.
- Anonyymi
Lehemäkoriaaja on unohtanu että verokkin pitää maksaaa
- Anonyymi
Mitenkäs tuo homma nyt jatkossa etenee? Ihmettelin vaan, kun näyttivät somessa mainostavat tulevan viikonlopun päivystyksiä. Jatkuuko työt entiseen malliin ja työntekijät saa palkkansa, vai kuinka?
- Anonyymi
Ehkä mahdollinen velkasaneeraus pelastaa frirman? - hakemus on käsiteltävä käräjäoikeudessa ennen konkurssin asettamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä mahdollinen velkasaneeraus pelastaa frirman? - hakemus on käsiteltävä käräjäoikeudessa ennen konkurssin asettamista.
Ja maksaa verot niin mitään ei ole tapahtunut. Vähän huonoa mainosta tuli mutta julkisuutta pitää olla.
- Anonyymi
Kunnon yrittäjä tekee muutaman kerran konkurssin. Sitte vasta alkaa pärjäämään hyvin. Kiitos hyvinvointi valtio Suomelle.
- Anonyymi
Vapaamuurarien listoilla näkyy olevan jotta eiköhän looshivelet sen pelasta.
Joen toisella puoleltakin vastarannalta on lähtöisin yksi ns.lakimies - Anonyymi
Hulppeat remontit takana uuden vaimon käsialaa. Vaimokin tehnyt parit konkat omalla firmallaan aikanaan. Sami parka.
- Anonyymi
Komiaa pitää olla, vaikka ei olisi liitua, millä piirtää.
- Anonyymi
Parturikampaaja on ajellut mesellä jo edellisen liiton aikana, kallis ollut maku jo silloin.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10157747399142214&id=122304217213&set=a.206745747213 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parturikampaaja on ajellut mesellä jo edellisen liiton aikana, kallis ollut maku jo silloin.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10157747399142214&id=122304217213&set=a.206745747213No just, kallis on maku rouvalla, mutta ymmärrys rahan päälle heikko. 🙁 Kävin täs taannoin koiran kanssa Samin vastaanotolla ja kovin oli mies väsyneen näköinen ja naama harmaa. 😵💫 Töitä yrittää tehdä ihan tolkuttomasti pitkillä päivystyksillä, mutta kyllä tuos ennen pitkää sydän tai pää leikkaa kiinni. 🥴
- Anonyymi
Pimiänä piti olla puhtaana käteen
- Anonyymi
Näyttäisi olevan klinikan kiinteistö eri yhtiön omistuksessa. Tässä voidaan tehdä ihan perinteiset ja jatkaa klinikan toimintaa uuden yhtiön nimissä, kun verottaja jää nuolemaan haavojaan. Taas on nuorikko-toimitusjohtajalla hetken rahaa millä rellestää. :)
- Anonyymi
Kyllä tämä rouva toimari pitäis saada pois sekaamasta, niin moni asia sujuisi varmaan paremmin. Liikaa kaikkea turhaa säätöä ja fokus, eli eläinlääkärin työ unohtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä rouva toimari pitäis saada pois sekaamasta, niin moni asia sujuisi varmaan paremmin. Liikaa kaikkea turhaa säätöä ja fokus, eli eläinlääkärin työ unohtuu.
Kohta enemmänkin sirkus kuin mikään eläinklinikka.
- Anonyymi
Kertakaikkisen outo tapaus, oliko lääkitys pielessä?
- Anonyymi
Oliko huumeilla osuutta ?
- Anonyymi
Sinnehän saa jatkuvasti jonottaa että pääsee elukat vietyä hoitoon
- Anonyymi
Voidaan ostaa uuden firman piikkiin konkan tehnee yhtiön laitteet . Noin saadaan halvalla ilman velkoja hyvä firma .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717