Jo'on typerä, mahdoton elokuva!
Elokuva Sisu
19
462
Vastaukset
- Anonyymi
Oli kyllä yksi parhaista Suomalaisista elokuvista. Monenlaista muuta skeidaa ne on maisteritason miehet ja naiset televisioon suoltaneet.
- Anonyymi
KYLLÄ . Oli tosiaan yksi parhaista Suomalaista leffoista . En pettynyt vaikka olin epäluuloinen ennakkoon jaahas taas hehkutettiin liikoja mutta ilosesti yllätyin . Osaa ne amatööritkin asijansa . HAMSTERI oli mulle pettymys. Kohta alkaa VONKAMIES . pelekkää kurjuutta.
- Anonyymi
Saksalaiset esitetään tässäkin elokuvassa aivan väärässä valossa
- Anonyymi
Ei ole muuten suosittu kun ulkomaille suunnattu elokuva.
- Anonyymi
Mihinkäs suuntaan valoa olisi pitänyt kääntää että olis natsit olleet oikeassa valossa
- Anonyymi
Aivan loistava! Lisää tämmöistä.
Eikä yhtään helvetin putous-hahmoa ollu mukana. Ainakaan merkittävästi. - Anonyymi
Niin. Esimerkiksi Tarantinohan perustaa suositut elokuvansa vahvasti faktoihin.
- Anonyymi
Hyvä elokuva.
- Anonyymi
actionia oli aika paljon, yli 60 vuotias pärjäsi pääroolissa hyvin tässä kauniissa ja opetuksellisessa sadussa.
- Anonyymi
Niin. Esimerkiksi Tarantinohan perustaa suositut elokuvansa vahvasti faktoihin.
------------------------
Oli vahvast Tarantinon tyyliin tehty ja jopa väliotsikoiden fontti toi Tarantinon leffat mieleen.- Anonyymi
Epäjohdonmukaisuuksia oli aika paljon, mutta niitä ei juurikaan ehdi ensikatsonnassa ajattelemaan, sillä tapahtumarikas leffa on onnistuttu puristamaan n. 1½ tunnin mittaan.
- Anonyymi
Muuten ok elokuva mutta kun Mg konekiväärillä ammutaan niin kyllä ne luodit lävistävät kaksi miestä.Ei se kuollut sakemanni kroppaa suojaa vaan luodit menevät läpi.Bondin ja Rambon tyyliä näytti olevan.Odotin jotain muutakin kuin pelkkää tappamista yhden tienvarressa.
- Anonyymi
Mä taas odotin juuri tämmöistä. Hyvä! On sitä tuntematonta sotilasta tarpeeksi jo kulutettu
- Anonyymi
Eioooo pakko kattua
- Anonyymi
Lopetinki puolivälissä.
- Anonyymi
kertoki kaiken tarvittavan ihmisistä
en kattonu kauaa - Anonyymi
Todella hyvä elokuva!!
- Anonyymi
Mä ainakin tykkään historiallisista elokuvista
- Anonyymi
Ihme on, mikäli tämä elokuva ei saa vähintään 8 Oscar palkintoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249