Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjujaan katsotaan paljon.
Testasin tuota katsojalukualgoritmin toimintaa eräässä omassa ketjussa. Sain nostettua sen katselukertoja 50:llä. Klikkasin ketjun auki ja palasin takaisin ateismi -alueelle. Algoritmi päivittää katselukerrat 10 klikkauksen välein. Klikkasin siis itse ketjun auki noin 50 kertaa. Saattoi siinä olla muutama muu katselija, mutta pääosan tein minä itse. Viimeisellä 10 kerralla laskin tarkasti omat klikkaukset ja päivitys tosiaan hyppäsi 10 ylöspäin kun oli klikannut 10. kerran.
Katsojaluvut ei siis merkitse mitään, jos palstalla 24/7 päivystävä huomiota kerjäävä trolli itse käy vähän väliä ihailemassa omaa paskan turausta.
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
51
3261
Vastaukset
- Anonyymi
Klikkauksia saa ostettua
tälle Putiininpalvojalle ja alaiselle raha ei ole ongelma
"rahaa on" Jaa, eihän tuo tarvitse edes mitään klikkauksia vaan sivun päivitys riittää. Tässä avauksessa on jo yli 1000 katselukertaa viidessä minuutissa.
- Anonyymi
Sairainta tuossa häirikössä on se, että hän saa jotain tyydytystä siitä, että joku klikkaa avausta, JOTA HÄN EI OLE ITSE EDES KIRJOITTANUT, vaan jonka on vain kopioinut puppugeneraattorista. Välillä epäilyttää, onko hän edes lukenut tekstejä ennen kuin on ne kopioinut, koska kelpuuttaa niin järjettömiä tai asian ohi meneviä kommentteja kopioitavakseen.
Surullinen tapaus.- Anonyymi
"Surullinen tapaus."
Malli esimerkki siitä mitä teismi saa aikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Surullinen tapaus."
Malli esimerkki siitä mitä teismi saa aikaan.Turhaa tuollaista on sääliä. Kenenkään ei ole pakko olla uskovainen. Onhan meillä laitoksia joissa hoidetaan.
- Anonyymi
Raamattua lukemaan selittäjä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Surullinen tapaus."
Malli esimerkki siitä mitä teismi saa aikaan.Ateismi saa aikaan urpoilua!
- Anonyymi
Eihän tänne itse tarvitse mitään kirjoittaa. Koodaa vain muutamia botteja, ajoittaa ne ja itse nukkuessa botit hoitavat työt, voi tarkastella kuinka on mennyt noin kerran päivässä.
- Anonyymi
Ei hän itse niitä ole tietenkään lukenut nehän päivittyivät aamuyöllä botin toimesta. Varma kakkiainen nukkui silloin hurskaan unta, uskovainen kun on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Surullinen tapaus."
Malli esimerkki siitä mitä teismi saa aikaan.Surullista vaikka hän onkin IT ammattilainen ja huippuälykäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa tuollaista on sääliä. Kenenkään ei ole pakko olla uskovainen. Onhan meillä laitoksia joissa hoidetaan.
Kyllä uskonnottomilla on enemmän mielenterveys- tai sanotaako ihan suoraan mielisairaushoidon tarvetta kuin uskovaisilla, vaikka ei uskonto/uskominen korkeimpiin voimiin niiltä pelasta.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä uskonnottomilla on enemmän mielenterveys- tai sanotaako ihan suoraan mielisairaushoidon tarvetta kuin uskovaisilla, vaikka ei uskonto/uskominen korkeimpiin voimiin niiltä pelasta.
Ja lähde tälle väitteelle on mikä?
- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
Ja lähde tälle väitteelle on mikä?
Ihan maalaisjärki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan maalaisjärki.
Kaltaisellasi söhlösontiaisella ei ole muuta kuin suolenmutkaekstaasi ja huorausjärki.
Anonyymi kirjoitti:
Kaltaisellasi söhlösontiaisella ei ole muuta kuin suolenmutkaekstaasi ja huorausjärki.
Itsekin sivallan usein niin, että välillä jää hieman kaduttamaan, mutta oh my god brother, you kicked 'em ass.
- Anonyymi
En koskaan niitä lukenut. Tuntien palstan älykkyystason arvasin että täydestä menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Surullinen tapaus."
Malli esimerkki siitä mitä teismi saa aikaan.Olen ateisti jo toisessa polvessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan maalaisjärki.
Pelastuminen on sitä, että tajuaa Jeesuksen sovittaneen verellkään koko ihmiskunnan synnit. Kun sen uskoo ja ottaa vastaan omalle kohdalleen, se on valtava helpotus. Ei tarvitsee enää olla epävarma siitä, mitä tapahtuu kuoleman jälkeen. Ei tarvitse pelätä tätä pahenevaa aikaa. Tietää, että kuoleman jälkeen tulee ikuinen onni. Ja ymmärtää, että tämän lopun ajan sukupolven uskovien ei tarvitse lainkaan kuolla. Mikään muu ei tuo tällaista mielenrauhaa.
Se, mikä' tuo mielisairautta, on uskonto. Se voi olla saatanan palvontaa, evokkiutta, tai ihmistekoista uskonnollisuutta, jota sen harjoittajat kutsuvat kristinuskoksi, jota se ei kuitenkaan lainkaan ole. Väärät uskonnot ja lahkot uskottelevat, että ihminen pelastuu omilla töillään, jos pelastuu, ja että pelastumisensa voi menettää. Kristitty tietää, että uudestisyntyminen tapahtuu sillä hetkellä, kun syntinen kääntyy, eli uskoo Jeesukseen. Sillä hetkellä saa elävän Jumalan pyhän hengen kuolleen henkensä tilalle. Tätä ei voi menettää sen enempää kuin fyysistä syntymäänsäkään voisi menettää. - Anonyymi
Älä puhu mitään. Laske paljonko tänne on kopioitu Raamatun jakeita. Onko ne kaikki luettu ennen kopiointia ?
Tekoälyyn voit luottaa, Raamattuun et voi. Olen testannut tekoälyä sen tekstistä et virheitä löydä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meniköhän trollauksen puolelle ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Surullinen tapaus."
Malli esimerkki siitä mitä teismi saa aikaan.Tekoäly taas tietää varmakakkiaisesta tällaista
"VarmaTieto" on nimimerkki, jota käytetään suomalaisilla verkkokeskustelupalstoilla, erityisesti Suomi24-foorumilla. Tämän nimimerkin takana oleva henkilö osallistuu aktiivisesti keskusteluihin monenlaisista aiheista, kuten filosofiasta, uskonnosta ja moraalista. Hänen viestinsä herättävät usein vilkasta keskustelua ja mielipiteitä muiden käyttäjien keskuudessa.
SUOMI24 KESKUSTELU
Esimerkiksi keskustelussa "Mikä määrittelee moraaliset arvot?" nimimerkki VarmaTieto pohtii moraalisten arvojen lähteitä ja osallistuu keskusteluun muiden käyttäjien kanssa.
SUOMI24 KESKUSTELU
On myös huomionarvoista, että verkkotunnus "varmatieto.fi" on varattu, mutta sen takana olevaa toimijaa tai sivuston tarkoitusta ei ole julkisesti tiedossa.
VARMATIETO
Yhteenvetona voidaan todeta, että "VarmaTieto" on aktiivinen keskustelija suomalaisilla verkkopalstoilla, mutta hänen henkilöllisyytensä tai taustansa ei ole julkisesti tiedossa. - Anonyymi
Ei tänne kopioituja Raamatun lauseita ole itse kirjoitettu.
Surullinen tapaus.
- Anonyymi
So sad
hakee huomiota
tästähän taisi olla joskus juttu il tai is
joku "taiteilija" omasta mielestään ja työstäkieltäytyjä- Anonyymi
Hän oli 80 vuotias eläkeläinen. Vanhuudenhöperyyttä.
- Anonyymi
Ota lääkkeet ajallaan!
- Anonyymi
Luojalle kiitos palstatrolli on nyt lopettanut. Tunnus poistettu ylläpidolle kiitos. Muistakaa vastaisuudessa aina ilmoittaa ylläpidolle.
- Anonyymi
Kaikki ateistit ovat trolleja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ateistit ovat trolleja!
Eipäs nyt pilkata ateisteja jotka ovat monien tutkimuksien mukaan ihmiskunnan älykkäintä kermaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs nyt pilkata ateisteja jotka ovat monien tutkimuksien mukaan ihmiskunnan älykkäintä kermaa.
Evokit antavat toisille evokeille arvosanoja ja palkintoja. Jumalan pelko kuitenkin on viisauden alku. Suurinta typeryyttä on mennä helvettiin, kun kenenkään ei sinne tarvitse mennä; Jeesus sovitti verellään koko maailman synnit, jottei kenenkään tarvitse mennä maksamaan omaa syntivelkaansa helvettiin ikuisiksi ajoiksi.
- Anonyymi
Raamatun pariin urpo!
- Anonyymi
jos kirjoitat 10.000 avausta pelkkää propagandaa niin saat ihmisten päät kääntymään
no siihen kuluu vuosikausia , mutta kyllä se uskonto sieltä katoaa - Anonyymi
Ei eikä kävijämäärät täällä kerro siitä mitään kuinka moni näiden kirjoitusten sisällöstä täällä tietää oikeasti mielenkiintoisista kirjoituksista moni kertoo kaverille tai näyttää itse kirjoituksen puskaradion toiminta kannattaa selvittää ennen kuin nettiin mitään laittaa ainakaan niin ettäkö niistä joku jonkun tietyn henkilön pystyy tunnistamaan
https://youtube.com/shorts/507pedo-X7M?si=9lKzbxoVsrr-xQDz
Ja jos itseään haluaa mainostaa ni jo pelkästään suomessa pitäs mainostaa itseään 100-200:n eri median kautta jotta riittävän laajan katteen saisi mainonnalleen - Anonyymi
Joudut nyt olemaan varovainen koska ylläpito poisti VarmaTieto nimimerkin. Kirjoitan nyt Anonymous nimimerkillä. Ainoa keino estää VarmaTieto on blokata hänen IP osoite.
Et koskaan voi tietää jos altistut Varmalle tiedolle. Mikään ei enää ole Varmaa.- Anonyymi
Varmaa vain on, että Varma kirjoittaa vieläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaa vain on, että Varma kirjoittaa vieläkin.
On teidän tehtävä estää Varma Tiedon kirjoittelu. Eri mieltä oleminen on palstalla sallittua
Mutta
Nimittely trolliksi ja varmakskkiaiseksi ei ole sallittua. Jos haluaisin saisin teille bannin.
- Anonyymi
(ChatGPT tekoäly)
Suomi24-keskustelupalstalla yksittäisten viestien tai keskusteluketjujen katselukertojen määrää ei ole julkisesti näkyvillä. Käyttäjät eivät siis voi nähdä, kuinka monta kertaa tietty viesti on luettu. Tämä käytäntö on yleinen monilla keskustelupalstoilla, joissa painotetaan keskustelun sisältöä ja vuorovaikutusta ilman erillistä tilastointia.
Jos olet kiinnostunut viestiesi näkyvyydestä tai haluat tavoittaa laajemman yleisön, voit kiinnittää huomiota viestiesi otsikointiin ja sisältöön. Hyvin otsikoidut ja selkeät viestit houkuttelevat todennäköisemmin lukijoita ja saavat vastauksia. Lisäksi aktiivinen osallistuminen keskusteluihin ja muiden viesteihin vastaaminen lisäävät näkyvyyttäsi yhteisössä. - Anonyymi
Suomi24 saisi lisätä koodiin yhden rivin, että tuosta luetuimmat osion täyttämisestä asiattomuuksilla päästäisiin eroon.
- Anonyymi
Sama ongelma kuin EU.lla. Suomi24 ei noudata omia sääntöjään. Missä Suomi24 siellä ongelma.
- Anonyymi
Oletko ap järjissäsi? Muista ottaa lääkkeet.
- Anonyymi
Ja taas bannin paikka.
- Anonyymi
Enpä tiedä mistä itkua tihrustat. Minulle on sanottu että saan tykkäyksiä kommenteistani. En ole netissä en tiedä tykkäyksistänne paskaskaan. Minä sanon mikä sanottava on. Se on joillekkin itkun paikka,näköjään🤷♀️
- Anonyymi
Mun kännukässä mistä viestejä laitan ei näy teidän tykkäykset. Mutta kiva kuulla että niitä siellä on. Muillakin on hyvä sydän.en ole yksin. Kiitos tykkääjät👍🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kännukässä mistä viestejä laitan ei näy teidän tykkäykset. Mutta kiva kuulla että niitä siellä on. Muillakin on hyvä sydän.en ole yksin. Kiitos tykkääjät👍🤷♀️
Ja kalastelkaa jatkossakin tykkäyksiä. Mun ei tarvii.👎🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kalastelkaa jatkossakin tykkäyksiä. Mun ei tarvii.👎🤷♀️
Apeella tais olla huono päivä. Kyllä se siitä( silittää päätä) elämä ei ole tykkäyksistä kiinni. Mutta omaa pahaa oloa ei saaisi muiden päälle oksentaa. Sitä varten on vcpönttö. Kunhan kerroin🤷♀️
- Anonyymi
se x?1
- Anonyymi
Sen kuin laittaa näppäimen päälle painon ja käy kahvittelemassa. Sillä välin kertyy 50000 lukukertaa ja bannit.
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että automaattinen painallusten tai sivulatausten kerryttäminen (esimerkiksi painon laittaminen näppäimen päälle) saa helposti järjestelmän tulkitsemaan toiminnan vilpilliseksi tai häiritseväksi – ja usein seurauksena on banni. Useimmat alustat on suunniteltu havaitsemaan ja estämään sellainen toiminta, joten on parempi noudattaa sivuston sääntöjä ja välttää turhaa painallusten tai lukukertojen “spammiusta”.
Lukukertoja ei näe mistään. Oman selaimen näyttökerrat saattavat näkyä selaimesta riippuen.
- Anonyymi
Et voi manipuloida katsojalukuja.
- Anonyymi
Oletko koskaan ollut töissä? Meinaatko mennä? No, ei sinulla toisaalta ole enää kuin parikymmentä vuotta lopulliseen eläkkeeseeen.
- Anonyymi
Asiakastyytyväisyys 11/10 onko tämä manipulaatiota?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18706314/asianajotoimisto-heikkila--co-ongelmissa-osa-ii - Anonyymi
Trolli on housuissas...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728