että semmoista kun olin tänään menossa ostamaan joulahjoja niin eikös se perhanan Skoda päättänyt hajota keskelle risteystä siinä sitten olin risteuskessä 8 tuntia.
Meni taas Joulu pilalle
13
203
Vastaukset
- Anonyymi
Imeteltiinkin vaimon ja lasten kanssa kenen vasemmistotaiteilijan stipendi keskellä liikenneympyrää on tällä kertaa.
Taisi jopa lentoruostetta siitä irrota rakkaaseen bemariimme.- Anonyymi
Niinhän Björn Walhroos aikanaan sanoi Nordean johdossa, että Skodistit tuovat vain ruostetta kenkiensä pohjassa konttoriin.
- Anonyymi
Et sä mithään lahjoja mennyt ostamaan. Sos. Pummilla ei ole siihen varaa
- Anonyymi
Mites kun sulla on alla vanha Toyota ja puhut Skodasta. Ei se näillä keinoilla Skodaksi muutu, vaikka kuinka toivoisit.
- Anonyymi
Ihan hyvä vain näillä suolakeleillä.....
- Anonyymi
Juoksukaljan hakeminen meni pieleen.
- Anonyymi
Avaaja Tero on sen verran sekaisin ettei huomannut, että joulu meni jo ohi muutama päivä sitten. Joulu meni siis jonkinlaisessa Toyotan aiheuttamassa koomassa ja yksinäisyydessä?
- Anonyymi
Toyota vie mielenterveydenkin.
- Anonyymi
Vasta tänään perjantaina puolen yön jälkeen heräsit koomasta ja olit lähtemässä joululahjaostoksille. Sinä se mestari olet.
- Anonyymi
osta nissan gtr
- Anonyymi
Joululahjoja ostamaan tapaninpäivänä? Eikö Tolloloora lähtenyt aatonaattona käyntiin.
- Anonyymi
Tojomies ostaa joululahjat vasta joulun jälkeen, saa halvalla. Halpuus on se elämän johtotähti, ihan kaikessa. Näkeehän sen autossa, pukeutumisessa, ulkonäössä yms
- Anonyymi
Oisko dsg jäänyt arpomaan vaihteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337