Moro. Miten toimia, olen tilanteessa jossa menee suoraveloitus tililtä kuukausittain.
Tein uuden s-posti osoitteen ja luulin tehneeni kaiken tarpeellisen ennenkuin olin valmis lopullisesti poistamaan vanhan s-postin kokonaan
Mutta en huomannut että lopettaa eräästä sovellukselta suoraveloitusta ja asiakaspalvelua en löydä ainakaan suomenkielellä. (en pääse kirjautumaan sovellukseen enään)
Katkaiseeko pankki pyydettäessä tällaista mihin itse en keksi keinoa lopettaa?
Suoraveloitus
3
151
Vastaukset
- Anonyymi
Toki suoraveloituksen voi pankissa lopettaa. Voit tehdä sen varmasti verkkopankissa itse.
- Anonyymi
Voi olla viisainta lopettaa luotto tai pankkikortti jos niiltä menee se suoraveloitus automaattisesti. Toisissa luottokorteissa pystyy kieltämään ko.veloituksen. Nää on inhottavia kun luottkortilta menee automaattisesti ko.firman veloitus. Vaikka loputtomiin. Minusta firman pitäisi kysyä asiakkaalta jatkuuko sopimus,eikä niin ,että voivat veloitta loputtomiin. Jos pankkitililtä niin sitten nettipankin sivuilta voi lopettaa suoraveloituksen.
Tietysti tuo auttaisi jos tietäisi kuka veloittaa sinua niin vois joku antaa tarkempaa tietoa lopettamsisesta firman sivujen kautta.- Anonyymi
Jos teet toistaiseksi voimassaolevan suoraveloitussopimuksen sovitulla irtisanomispykälällä niin mitä sitä kyselemään? Se sopimus tehdään sen takia ettei kysellä. Se katkeaa kuitenkin kun kortti vanhenee. Sitten kysellään uutta ja puretaan sopimus jos sitä ei löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269