Huolto: Savilahden auto

Anonyymi-ap

Aikanaan käytin autoni huollossa kyseisellä pajalla, hintaa tuli 380€ ja löydettiin vaikka mitä sanomista, mitä "pitäisi" seuraavaksi korjata. Kuulemma ihan 1500-2000€ jo selviää. Seuraavalla viikolla käytin auton konttorilla ja pyysin katsastusmiestä antamaan oman ammattilaisen arvionsa samoista "rikki" olevista jutuista. Nauroi ja sanoi että vai sellainen rahastus yritys, ei minusta näytä olevan mitenkään rikki.

Tämän jälkeen olen kuullut ja kysellyt muilta myös kokemuksia samasta pajasta. On tullut vastaan 7000€ kustannusarviota moottorirempasta (toinen paikka teki saman 2000€:llä) 1500€ huoltolaskuja ja jne...en aio enää ikinä asioida kyseisellä "korjaamolla".

13

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ettet nyt vaan sepittelisi omiasi?

• Anonyymi

totta uskoisin.savilahen auto hiijen kallis,on kokemustaa.

• Anonyymi

Ai nytten katsuri teki tarkistuksen, facebuukissa kerroit tehneesi itse?

• Anonyymi

Ai niin fasessa olikin tää juttu🤣

• Anonyymi

Joo, olen itse myös huomannut että ei kannata mikkelissä VW:tä käyttää NS. "merkkihuollossa". Ei siinä mitään jos tekisivät mitä on sovittu, mutta aina menee rahaa se 100-400€ enemmän kun mitä piti.

• Anonyymi

Hinnan voi sopia etukäteen ja korjaamon pyydettävä lupa ylimääräisille korjauksille..

• Anonyymi

Semmosta se on kun tietämätön vie autonsa taitamattomalle huoltoon. Tulos on harvoin hyvä.

• Anonyymi

Kun kauppa ei käy, niin jostakin se rahukka pitää silti saada, eli vaihdetaan sitten vaikka ehjiä osia uusiin...eihän tuossa *ittu mitään järkeä ole, mutta moraali kun on nollassa, niin tätä tehdään.

• Anonyymi

Se on totta.

• Anonyymi

Ekikselle vois laittaa autohuolon. Kyllä piha miehet osaa öljyy vaihtaa ja akun laata.

• Anonyymi

Aivan hyvin voisi olla öljynvaihto! Oma öljy mukaan ja suodin, pojat nopeesti vaihtaa, se on se vartin homma ja 20€ kouraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan hyvin voisi olla öljynvaihto! Oma öljy mukaan ja suodin, pojat nopeesti vaihtaa, se on se vartin homma ja 20€ kouraan.

Saahe sen tohon hintaan ihan oikeesta korjaamostakin. Ekikselle en ikinä veis vaikka maksettas.

• Anonyymi

Vieppä Karikon autohuoltoon, niin tiedät mitä huono palvelu on ja mitä se maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1801
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1591
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1559
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      101
      1485
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1407
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1188
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1061
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1034
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1002
    Aihe