Tuliseen pätsiin kidutettavaksi ikuisesti.
Te ateistit vähät välitätte uhkakuvistamme Raamatussa.
Ette te terveitä ole päästämme!
Meillä on uskossa olevilla on valtava vastuu etteivät lapsemme ja muut omaisemme putoa helvettiin.
14
159
Vastaukset
- Anonyymi
Oho
Tarkoitin teitä...
Päästänne! - Anonyymi
Onko tämä jotakin parodiaa???
- Anonyymi
Hullu, joka pelkää kummituksia, huutaa, etteivät muut ole terveitä, kun eivät pelkää mörön pimeitä voimia?
- Anonyymi
Vääristä valinnoista moni kärsii.
Epäjumalan palvominen ei ole viisasta, saattaahan oikea vaikkakin epätodennäköinen jumala olla olemassa. Siinä on jesusianistilla, muhammadanistilla ja monella muulla meriselityksen paikka pahimmillaan.
Uhkailua satujen uhkakuvilla.
Kuinka aikuista...- Anonyymi
Aloittajalle tiedoksi: Helvettiä ei ole olemassa.
- Anonyymi
Ompas. Katso vaikka google mapista. Suomessakin ainakin kolme Helvettiä!!!! Sopii valita omansa...
- Anonyymi
Ethän sinäkään apukoululainen Jehova välitä mitä parhaassa pyhässä kirjassa eli koraanissa uhkaillaan.
- Anonyymi
Minulla on sinulle ilosanoma, helvettiä ei ole olemassa!
- Anonyymi
uskovaiset putoaa debiilien perseestä maailmaan , ei siihen valistus auta 🤣
- Anonyymi
Kuinka paljon sinä välität Koraanin uhkakuvista?
Katsos kun tässä on nyt kaksi eri uskontoa omine uhkakuvineen ja eri sääntöineen. Eivätkä muuten ole ainoat.
Ateistina en näe syytä noteerata noita höpö höpö peloitteluita. Kuten en noteeraa sängynalus mörköjä tai kummituksiakaan.
Lähinnä minulle kertoo paljon henkilöstä ja hänen mielenterveydestään tälläinen hekumointi toisten kiduttamisfantasiolla ja sen pitämistä rakkauden synonyyminä. - Anonyymi
Helvetit ovat erilaisia uskonnosta riippuen.
Monissa idän uskonnoissa (kuten buddhalaisuudessa ja hindulaisuudessa) kärsimyksen tilat ovat osa karmista kiertokulkua, eivätkä ne ole pysyviä. Myös monet muut uskomusjärjestelmät välttelevät käsitystä ikuisesta rangaistuksesta ja korostavat joko sielun puhdistumista tai jälleensyntymää.
Tarkalleen ottaen ”uskontoja, joissa ei ole minkäänlaista helvetin tai kärsimyksen tilan käsitettä” on kuitenkin vaikea määritellä, koska monissa perinteissä on jonkinlaisia rangaistuksen tai epäsuotuisan jälleensyntymän muotoja. Kristinuskon tai islamin kaltainen ikuinen helvetti-konsepti ei silti ole universaali, vaan se on erityisesti abrahamilaisiin uskontoihin ja joihinkin niiden muunnelmiin kuuluva ajatus.- Anonyymi
Idän uskonnossa olen törmännyt käsitteeseen, missä rangaistus on ikuinen elämä. Henkilö joutuu katsomaan sivusta kun kaikki vain aikanaan kuolevat ympärillä ja maailman muuttumista itselleen oudoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728