Sopimus siitä päättyy 31.12.2024.
Venäjä on myynyt tuota kautta tulevaa kaasua n. miljoona tonnia josta Ukraina on pöllinyt välistä n. puolet ilmaiseksi.
Nyt tämä loppuu ja Unkari sekä Slovakia uhkavat lopettaa vastatoimena sähkönmyyntinsä Ukrainaan. Tämä pimentäisi koko maan lähes täydellisesti.
Seläski toki laskee että hän saa tilalle USA:n kaasua.
Tähän tulee pöieni ongelma koska Venäjä tulee takuuvarmasti pommittamaan paskaksi joka ainoan kaasun jakelupisteen Ukrainassa.
Voi pojat kuinka elämmekään mielenkiintoisia aokoja odotellessamme omaa sotaamme...
Ukraina ei salli enää kasun toimituksia alueensa läpi...!
11
157
Vastaukset
Pahoittelen lyötnivihreitäni...
- Anonyymi
Ihailen niin sisäistä kuin ulkoistakin kauneuttasi. Viisautta joka lyö suurimmatkin johtajat polvilleen.
- Anonyymi
Totisesti olkaamme kiitollisia kun pääsemme näkemään taivaitten ilotulitukset livenä jotka loistavat kirkkaammin kuin aurinko.
- Anonyymi
Kun Ryzzä hyökkää, kumman joukoissa seisot?
- Anonyymi
Ei Viki sitä itse valitse, se laitetaan eturiviin.
- Anonyymi
Jos olen tarpeeksi vahva niin Jumalan.
- Anonyymi
Pommittamiseen en usko, koska Venäjän vähät pommikoneet ei vieläkään uskalla lentää Ukrainan ilmatilassa.
Syynä on se että vähenisivät entisestään jos sinne menevät; ja koska niitä ei ole kuin kourallinen tai pari, Venäjällä ei ole varaa menettää yhtään. Tästä tulee vielä oikein hauskaa.
Ukraina lopettaa kaasun välityksen Slovakiaan muuten vain.
Slovakia lopettaa sähkön myynnin Ukrainaan.
Venäjä lopettaa kaasun myynnin Moldovaan maksujen laiminlyönnin takia.
Ukraina ostaa nesteytettyä kaasua USA:lta.
Venäjä tuhoaa Ukrainan neuvostoaikaiset kaasunkuljetusjärjestelmät vuoren varmasti.- Anonyymi
Tuhoamalla sen järjestelmän Venäjä takaa että Slovakia ja Unkari EI KOSKAAN enää, edes vaikka Venäjä valloittaisi koko Ukrainan, osta Venäläistä haisevaa pierukaasua.
Kuulostaa siis varsin älykkäältä teolta.
Enpä itsekään uusisi sopimuksia maahani hyökänneen vihollismaan kanssa.
- Anonyymi
Toi Kaljamoottori se onkin kuin Euroopan omistaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717