Olen keski-ikäsen pariskunnan pienikaluinen mies. Vaimolleni on kertynyt painoa vuosien varrella ja hän on nykyisellään erittäin muodokas nainen. Tästä on aiheutunut se, että en enää yllä oikein kunnolla sisään. Varsinkin lähetyssaarnaajassa saan hädintuskin terskani sisään. Naiminen onkin lähinnä noloa nylkytystä ja vaimoni yleensä selaa puhelinta siinä samalla kun panen parastani. Muutaman minuutin kuluttua lasken siemeneni hänen vatsalleen ja joudun vielä itse siivomaan aiheuttamani sotkun. En ole pystynyt naimaan hänelle orgasmia pitkään aikaan. Hänellä on yöpöydän laatikossa suuri dildo, joka on ilmeisen kovassa käytössä ollessani työmatkoilla. Olen alistunut osaani ja varmaankin päädyn aisankannattajaksi jonkin ajan kuluttua mikä sopii minulle varsin hyvin. Onko tällä palstalla vastaavaa kokemusta muilla miehillä?
Aisuriksi tulossa
Anonyymi-ap
3
370
Vastaukset
- Anonyymi
Vitun aisuri!! Samaa paskaa joka päivä.
- Anonyymi
Hähää
Menikö kuppi nurin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähää
Menikö kuppi nurinEi mennyt. Harmittaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264